Alex123 Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Hello! Vet ni om det finns nÄgon program som gör att man skyddar lÄten? Typ gör att vocal remover inte funkar. Jag testa vocal remover och Eminems lÄtar och jag kunde inte ta bort vocalen. Fast pÄ mina lÄtar kan man sÄ synd. Tack Mvh Alexander
Nossloh Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Se till att köra samma effekter pÄ bÄda sÄng och lead och/eller ackordinstrument. Och se till att det alltid Àr nÄgot instrument (i mellanregistret) som spelas samtidigt med sÄngen, sÄ blir det svÄrare att separera sÄng och övrig musik. Vad jag vet sÄ finns det ingen plugg för det.
debbie Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 ju mer stereoseparerat sÄngspÄret Àr desto svÄrare blir det. Det bygger pÄ att sÄngen ligger helt i mitten.
GaBBe Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Du kan inte ta bort eminem eftersom hans röst alltid Àr panorerad pÄ lÄtarna. Testa att tex lÀgga din röst i bara höger sÄ ska du se att rösten Àr kvar efter vocal removern..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.