seam Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 (redigerat) Jag kanske ska passa pĂ„ att presentera mig. Jag Ă€r en semi-n00b kanske man kan sĂ€ga. đ Jag har precis bestĂ€mt mig för att lĂ€ra mig mer om att göra musik pĂ„ datorn. Jag har spelat in lite pĂ„ skoj pĂ„ min PC tidigare, men jag har alltid begrĂ€nsats av att jag inte vetat exakt hur man fĂ„r ut mesta möjliga av tekniken. Nu ska jag Ă€ndra pĂ„ det hade jag tĂ€nkt och det hĂ€r verkar ju vara ett bra stĂ€lle att fĂ„ lite tips pĂ„... Jag har hĂ„llit pĂ„ med musik ganska lĂ€nge och spelat trummor i mĂ„nga olika band som det inte blivit nĂ„got av. Just nu Ă€r jag med i ett band som heter Royal Downfall. Eftersom bandet repar i UmeĂ„, och jag bor i Stockholm nuförtiden, sĂ„ har jag med andra ord gott om tid pĂ„ mig att lĂ€ra mig ALLT om att spela in hemma. Redigerat 14 juli 2005 av seam
Lundin Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Hej o vĂ€lkommen.. trummisar fĂ„r man aldrig för mycket av.. tĂ€nk ett band med bara trummisar đ wohoooo..
joachime Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 trummisar fĂ„r man aldrig för mycket av.. tĂ€nk ett band med bara trummisar đłÂ wohoooo.. kroumata? đ Hej och vĂ€lkommen förresten, seam! AppropĂ„ det, Bitch Magnet rĂ„kar vara ett av mina gamla favvoband (för en femton Ă„r sedan ungefĂ€r). Har du hört dom? Annars ett bra tips om du inte fĂ„r nog av Slint och Seam. đ
seam Postat 15 juli 2005 TrĂ„dstartare Postat 15 juli 2005 Tackar! Jo, nĂ„n platta med Bitch Magnet stĂ„r i skivhyllan hĂ€r hemma. Och Slint Ă€r inte heller dumma. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.