Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag kanske ska passa pĂ„ att presentera mig. Jag Ă€r en semi-n00b kanske man kan sĂ€ga. 😄

Jag har precis bestÀmt mig för att lÀra mig mer om att göra musik pÄ datorn. Jag har spelat in lite pÄ skoj pÄ min PC tidigare, men jag har alltid begrÀnsats av att jag inte vetat exakt hur man fÄr ut mesta möjliga av tekniken. Nu ska jag Àndra pÄ det hade jag tÀnkt och det hÀr verkar ju vara ett bra stÀlle att fÄ lite tips pÄ...

Jag har hÄllit pÄ med musik ganska lÀnge och spelat trummor i mÄnga olika band som det inte blivit nÄgot av. Just nu Àr jag med i ett band som heter Royal Downfall. Eftersom bandet repar i UmeÄ, och jag bor i Stockholm nuförtiden, sÄ har jag med andra ord gott om tid pÄ mig att lÀra mig ALLT om att spela in hemma.

Redigerat av seam
Annons
Postat

Hej o vĂ€lkommen.. trummisar fĂ„r man aldrig för mycket av.. tĂ€nk ett band med bara trummisar 🙂 wohoooo..

Postat
trummisar fĂ„r man aldrig för mycket av.. tĂ€nk ett band med bara trummisar  😳  wohoooo..

kroumata? 🙂

Hej och vÀlkommen förresten, seam!

AppropĂ„ det, Bitch Magnet rĂ„kar vara ett av mina gamla favvoband (för en femton Ă„r sedan ungefĂ€r). Har du hört dom? Annars ett bra tips om du inte fĂ„r nog av Slint och Seam. 🙂

Postat

Tackar!

Jo, nĂ„n platta med Bitch Magnet stĂ„r i skivhyllan hĂ€r hemma. Och Slint Ă€r inte heller dumma. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.