Jump to content
Annons

Dreamland Project

Dreamland Project (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

Vem Àr jag? En f.d medlem nr 90 som ÄtervÀnt till forumet efter en tids frÄnvaro.

Hankar mig fortfarande fram pÄ en ursunkig modemlina vilket försvÄrar mina möjligheter att lyssna pÄ era demos, vilket jag hoppas alla berörda parter har överseende med. (Ingen som fixat möjligheter att fÄ demos pÄ CD Àn, det var pÄ tal för en tid sedan?)

Driver fortfarande ett musikprojekt som jag kallar Dreamland Project. Bara som hobby, och med medlemmarna jag och mitt stora ego :rolleyes: Spelar keyboard, munspel, lite gitarr, lite trummor, lite Àgg (av plast!), tja det mesta. Inga nya alster pÄ ett tag, Àr nog inne i en liten kreativ svacka, men planerar att rÄda bot pÄ den under sommaren och semestern.

Musikstil? Tja, allt och inget. Jag kan nog inte placera mig i nÄgot fack. Har gjort allt frÄn meditationsmusik till irlÀndsk folkmusik, jazz, boogie och blues. Det har iofs blivit en och annan tolkning av Vikingarna med Heavy Metal stuk med pÄ skoj.

Well, nu har jag presenterat mig för alla som inte vet vad/vem jag Àr. Jag hoppas jag kommer att trivas lika bra som förra gÄngen.

Annons
Postat

Vikingar i Heavy Metal tappning?!? ... gimme some!

VĂ€lkommen tillbaka.

Postat

Tack alla för mottagandet, det vÀrmer!

brojd:

Vikingar i Heavy Metal tappning?!? ... gimme some!

Jag kanske lÀgger ut en snutt vid tillfÀlle. I let you know!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.