mornel Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Postgirot? Det heter Plusgirot numera. 🙂 Jag lever i det förgågna.
Gote Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Postgirot? Det heter Plusgirot numera. 🙂 Jag lever i det förgågna. [beröm] Bakåtsträvare! [/beröm]
mornel Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jag strävar inte bakåt, jag kämpar mig framåt - jag ligger bara ett par år efter 🙂
Gote Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jag strävar inte bakåt, jag kämpar mig framåt - jag ligger bara ett par år efter 😄 Jag strävar och strävar men jag har ingen aning om vart jag är på väg. 🙂 Men fort går det!! 😄
Gote Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jag strävar inte bakåt, jag kämpar mig framåt - jag ligger bara ett par år efter 😄 Jag strävar och strävar men jag har ingen aning om vart jag är på väg. 🙂 Men fort går det!! 🙂 Ja imorron kan det vara för sent. Bättre att ha framåtanda. Själv sitter jag och håller andan för säkerhets skull... för att inte missa allt roligt 😄 Vafan sörrar jag om? 😄 Imorron är en annan dag.. Trevlig kväll!!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jag har köpt en apgrym jacka idag! 🙂
mornel Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jag har köpt en apgrym jacka idag! 😄 Vad blev det för nån?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 (redigerat) En Vailent skinnjacka är det! Sen har jag köt en vit Stray Boys tee. Och 2 v-ringade tee's och en v-ringad tröja på H&M. Jag är nöjd. EDIT: jackan: http://manolo.se/content/vailent_jeather.jpg EDIT IGEN: Och sen har jag köpt lite makeup. Redigerat 1 november 2005 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jag har köpt en apgrym jacka idag! 😄 Vad blev det för nån? Jag hade en även kikat in en grön Whyred jacka. Men den fanns bara kvar i XL på Ego. 🙁 Jag ville verkligen ha den, den är skitgrym! Brown heter modellen.
Limpo Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Intressant med kläd frågor... Finns det kanske några gamla grungare eller i allafall Pearl Jam diggare som bara inte lssnat på Ten här kanske???? SKulle på något sätt vara kul att inte vara den ända.... 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Intressant med kläd frågor... Finns det kanske några gamla grungare eller i allafall Pearl Jam diggare som bara inte lssnat på Ten här kanske???? SKulle på något sätt vara kul att inte vara den ända.... 😄 Ten? 😄🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 GRATTIS MORNEL! 😄 🙂 Vadå?! 😄🙁😄😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 GRATTIS MORNEL! 😄 🥰 Vadå?! 😄🙁😄😄 För att han har köpt 1000 nya jackor. ...eller nej vänta hur var det nu? 🙂 😄
mornel Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jag har numera över tusen inlägg i den här tråden! Forumets längsta tråd-veteran, alltså 😄 Jag fyrade av lite fyrverkerier på förra sidan.
Linus Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jag har numera över tusen inlägg i den här tråden! Forumets längsta tråd-veteran, alltså 😄Jag fyrade av lite fyrverkerier på förra sidan. Najs! Själv har jag tvåhundra inlägg dit...
mornel Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jag har numera över tusen inlägg i den här tråden! Forumets längsta tråd-veteran, alltså 😄Jag fyrade av lite fyrverkerier på förra sidan. Najs! Själv har jag tvåhundra inlägg dit... Det blir till å kämpa. Nu ska jag snart kila iväg, planktron har spelning ikväll!
Per_a_55 Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Snart uppe i 1.800 i den här tråden nu, har kanske lite mycket övervikt på OT... 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jag har numera över tusen inlägg i den här tråden! Forumets längsta tråd-veteran, alltså 😄Jag fyrade av lite fyrverkerier på förra sidan. jaha! Det var fan på tiden! 😄 Grattis! 🙁 Du får kämpa på Vectro! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 (redigerat) Jag har numera över tusen inlägg i den här tråden! Forumets längsta tråd-veteran, alltså 🙁Jag fyrade av lite fyrverkerier på förra sidan. Najs! Själv har jag tvåhundra inlägg dit... Det blir till å kämpa. Nu ska jag snart kila iväg, planktron har spelning ikväll! Kört hårt man! 😄 Vad tänker du lägga på skivtallrikarna? Redigerat 1 november 2005 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Nu ska jag kila till Jens och kika film. Seven blir det!
musik (oregistrerad) Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Hej! Fin jacka MB - en del tjejer på jobbet har en liknande sån. Bätte än Whyred väl? Själv köpte jag ett par tumvantar i skinn och en mörkröd halsduk från Warp. :musik
Pico Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Fan, det är bara andra dagen på lovet och jag börjar redan ha probs med dygnsrytmen. Oh well, dags för middag.
Pazo Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 VI storstädade köket nyss Nu ska jag försöka göra lite Analys 😕
Pazo Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Jag ligger för övrigt trea igen Vad har k9 gjort dessa två dagar har inte varit här? 😕
Pazo Postat 1 november 2005 Postat 1 november 2005 Glömde jag nämna att jag fick nya dojjor av mamma å pappa i söndags. Anlednind: Dina skor är ju jättefula! du måste ha ett par nya!
Recommended Posts