Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej.

Har sökt runt pÄ lite diverse forum om just dessa klaviaturer. Alla verkar positiva över det och jag kommer att köpa ett. Men kollar runt lite hur ni som kör med dem upplever det.

Klaviaturerna ska vara vÀldigt sköna, men dÀrimot rattarna och reglagen ska vara lite lustiga sÀger mÄnga (plastiga samt lite glappa etc.). Seq. knapparna ska tydligen inte fungera sÄ bra. Det verka tydligen finnas lite smÄ buggar i drivrutinerna.

Men knapparna och reglagen Àr inte det viktigaste utan just klaviaturet i helhet och hur det fungerar tillsammans med program sÄsom Reason, Cubase, Ableton Live etc.

Hur fungerar det för er som har dessa?

MVH

MÄrten

Annons
Postat

har inte haft min sÄ lÀnge men ett klav med bÀttre kÀnsla i tangenterna till det priset finns helt enkelt inte. grymt!

tyvÀrr sÄ suger vissa saker pÄ den. reglagen Àr plastiga och jag upplever min uf6 som allmÀnt buggig. mÄste starta om cubase ibland t.ex för att det ballar ur nÀr jag anvÀnder master fadern.

hoppas verkligen det kommer drivrutiner som fixar detta snart...

lycka till med ditt köp

Postat

Har bara varit och provat dem i affÀr och de funkade svinbra. Bra kÀnsla och helt tokigt lÄgt pris i förhÄllande till andra midikeyboards.

Postat

LÀs vÄran instruktion pÄ Svenska: http://www.fitzpatrick.se/support.html

Det kommer Àven nya drivrutiner med nya funktioner pÄ mÄndag den 25:e ungefÀr.

Jag tycker rattarna och reglarna Àr helsköna. Dom kÀnns defenetivt inte av sÀmre kvalitet Àn nÄgon annan tillverkares MIDIkontrollers.

Vi har inte fÄtt in nÄgra som helst raporter om glappande reglar eller rattar. Har du problem, kontakta vÄran support direkt, sÄ löser vi detta.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.