Jump to content
Annons

Vad är det som bestämmer könet?


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Jag trodde det här forumet bara var till för tjejer..? Såna här fjanterier finns det väl inga killar som pysslar med?

Redigerat av unbornichen
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Blev förvånad faktiskt att ni var så vederstyggligt oinsatta i ämnet!

Inga lingvister här inte...

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Blev förvånad faktiskt att ni var så vederstyggligt oinsatta i ämnet!

Inga lingvister här inte...

😆

:musik

Aha, så det var en gåta alltså?

Annars så är det väl här på forumet som på internet i största allmänhet - 9 av 10 är män. Den tionde är också man, men låtsas vara kvinna.

Har jag läst nånstans. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Blev förvånad faktiskt att ni var så vederstyggligt oinsatta i ämnet!

Inga lingvister här inte...

😆

:musik

Aha, så det var en gåta alltså?

Annars så är det väl här på forumet som på internet i största allmänhet - 9 av 10 är män. Den tionde är också man, men låtsas vara kvinna.

Har jag läst nånstans. 😄

Just det, gissa vilka!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars så är det väl här på forumet som på internet i största allmänhet - 9 av 10 är män. Den tionde är också man, men låtsas vara kvinna.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

enkelt! tjejer skriver "hi hi" och killar skriver "he he"  😕

Fast jag brukar skriva "hihi" då och då .. Gör det mig till en kvinna då eller? 🙂

självklart 🙂 fast det finns ju säkert några få undantag 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

"hi he"

haha 😉

Oj vad jag var nu då när skrev "haha" 😮

En den? eller en Det?

Hoppas det inte är Det. Han är läskig.

Edit: man kan använda quote också.

Redigerat av Bunga
Link to comment
Dela på andra sajter

"hi he"

haha 😳

Oj vad jag var nu då när skrev "haha" 😮

En den? eller en Det?

Hoppas det inte är Det. Han är läskig.

Edit: man kan använda quote också.

Quote, vad är det?

Link to comment
Dela på andra sajter

"hi he"

haha 😲

Oj vad jag var nu då när skrev "haha" 😆

En den? eller en Det?

Hoppas det inte är Det. Han är läskig.

Edit: man kan använda quote också.

Quote, vad är det?

Ingen aning.

Link to comment
Dela på andra sajter

"hi he"

haha 😉

Oj vad jag var nu då när skrev "haha" 😄

läser i manualen.... men det står inget om det så man får väl anta att det är fel att säga så eller att du skrev fel av misstag, vilket alla gör ibland 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur som helst så finns det en liten kvinna inom oss alla 😉

kom igen nu girls!

Självklart måste vi bejaka våra kvinnliga sidor. Det kan vara praktiskt, exempelvis när man är lite sur på livet i största allmänhet. Då är det bara att säga att "min inre kvinna har PMS". 🙂

// David

Link to comment
Dela på andra sajter

"hi he"

haha 🙂

Oj vad jag var nu då när skrev "haha" 😮

läser i manualen.... men det står inget om det så man får väl anta att det är fel att säga så eller att du skrev fel av misstag, vilket alla gör ibland 😉

hi he

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det här är ett OT ämne, får man gå OT i ett OT ämne? D.v.s. Att jag börjar snacka om något annat nu.

"Jag har en el-gitarr. Nån som har en flöjt?" Till e.x.

Nä, men jag har en elgitarr

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det här är ett OT ämne, får man gå OT i ett OT ämne? D.v.s. Att jag börjar snacka om något annat nu.

"Jag har en el-gitarr. Nån som har en flöjt?" Till e.x.

Ingen flöjt här... Men min näsa piper med jämna mellanrum när jag andas... 🙂 Mycker irriterande för folk tydligen... 😛

Har pratat med en läkare om det där och han sa att det är ganska svårt att tillförskansa en sån där pipande näsa. Det räcker inte med att ha ett hål i näsans skiljevägg (det som sitter mellan näsborrarna inuti näsan liksom). Hålet måste desutom ha just den rätta storleken annars blir det inget irriterande ljud... 🙂

Jag antar att jag borde vara stolt...? 😄

För att återgå till det ursprungliga ämnet om kön och skrivna texter... Skulle det jag just ha berättat framstått som gulligare om jag varit en tjej? 🙂

/BB

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det här är ett OT ämne, får man gå OT i ett OT ämne? D.v.s. Att jag börjar snacka om något annat nu.

"Jag har en el-gitarr. Nån som har en flöjt?" Till e.x.

Ingen flöjt här... Men min näsa piper med jämna mellanrum när jag andas... 🙂 Mycker irriterande för folk tydligen... 😄

Har pratat med en läkare om det där och han sa att det är ganska svårt att tillförskansa en sån där pipande näsa. Det räcker inte med att ha ett hål i näsans skiljevägg (det som sitter mellan näsborrarna inuti näsan liksom). Hålet måste desutom ha just den rätta storleken annars blir det inget irriterande ljud... 😛

Jag antar att jag borde vara stolt...? 😄

För att återgå till det ursprungliga ämnet om kön och skrivna texter... Skulle det jag just ha berättat framstått som gulligare om jag varit en tjej? 🙂

/BB

HA HA ha... ja då hade nog jag tyckt det var ganska charmigt faktiskt 😄

Jag är nog lite avundsjuk ändå... själv låter det som jag har astma när jag springer.... men det är inte charmigt alls.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...