Jump to content
Annons

NÅ, erkänn dina djupaste synder


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 60
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Oooohhhhhh, jag har en outtömlig skatt att ösa ur. 😎

Vad ska jag förnedra mig med? 😄

- Best of Grete & Malou (bom-bara-bom-ba-bom- ba-bom..babom--tiee-tiee, näe det är nog inte mångs som kan den) 🙁

- Nick Borgen, när han såg ut som en... 😄

- Towa Carson, när hon såg ut som Nick Borgen. 😛

Men det finns sådant som kompenserar också:

Hey hey with the monkeys (originalet)

Chisholm & Spence, gamla goa gubbar

Samt en singel med Farbror Blå, väntans tider...

p.s har också "killar kan".... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ptja, jag har alla Hjalle & Heavys skivor. O_O

EDIT: Köpte dem själv dessutom...

Redigerat av Viktor
Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag ska vara ärlig finns de faktiskt inget liknande aqua eller nåt sånt i min samling, farsan tillät heltenkelt inte sånt som var inte bra 😆 de blev perb ubu, massive attack o bob hund i 2an istället aqua o spice girls o allt va de var! 😳

Redigerat av Baltazar
Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag ska vara ärlig finns de faktiskt inget liknande aqua eller nåt sånt i min samling, farsan tillät heltenkelt inte sånt som var inte bra 😄 de blev perb ubu, massive attack o bob hund i 2an istället aqua o spice girls o allt va de var! 🙂

Är Bob Hund bra...? 😆😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Har Daddy DJ som singel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet faktiskt inte vad jag har för knas i väskan, har en massa konstiga skivor  🙂

Låt höra nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det syndigaste jag har är Gatecrasher/Discotech-skivan. Köpte den eftersom jag var en trancenörd, behåller den för att den är så snyggt förpackad =) (Köper numera bara skivor pga snygg förpackning. Funkar alldeles utmärkt också)

Hsh, det syndiga med den är att den är full av smörochbröd trance/club som Rank 1 - Airwave och Planet Perfecto - Bullet in the Gun. Å andra sidan börjar första skivan med Leftfield - Afrika Shox och Satoshi Tomiie - Up In Flames, så...

Ska man köpa DR-design rekommenderar jag numera Funkstörungs Additional Productions.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet faktiskt inte vad jag har för knas i väskan, har en massa konstiga skivor  🙁

Låt höra nåt.

Jadå 😳

Metromallet - Ett tyskt synthband, konstig musik.. Lite blandning av Blods Ängel o Celebrate The Nun., Sjunger på tyska iallafall..

Ior - En svensk artist faktiskt, gör rätt så bra & hård detriot techno

Sen har jag nån grupp som heter AfroMania - Ett gäng killar från Afrika som spelar Bongo Trummor å sånt där,, Faktiskt så gillar jag det. Jävligt härligt att höra på och det är sköna rythmer 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En av de mest osannolika plattor som fortfarande samlar damm i hyllan är "German Drinking Songs". Någon har helt sonika riggat en mick i taket på någon tysk pub och trykt på rec...

Det tycker jag låter som en väldigt rolig skiva!!! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hammerfall - Legacy of Kings

Alla är vi barn i början 🙂

Vet faktiskt inte varför jag köpte den skivan... trode de skulle vara bra, eller nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lyssnar på Britney Spears!  🙂
...asså, jag tycker hennes nya "Toxic" rockar... All credits till låtskrivarna och producenten dock.

Japp jag håller med =)

och tack brittan för dina sexiga moves =P

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...