Jump to content
Annons

Om ett tillbehör för att göra CD-booklets

Recommended Posts

Guest musik
Posted

Hej!

Jag har i kväll/i natt installerat min flatbäddsscanner och dess olika program. När jag sedan skulle testa scannern så fanns inte "huvudprogrammet" av de medföljande programmen att finna under "Alla program". På nåt sätt lyckades jag ändå komma till det programmet via en toolbox i min drivrutin för scannern. Men jag gjorde ju helt exakt enligt installationsanvisningen i handboken. Märkligt! Det enda sättet för mig att öppna detta "huvudprogram" är nu att skriva in exakt vad det heter under "Kör". Det kan ju vara så att jag snabbt bara vill öppna en befintligt sparad bild i "huvudprogrammet" och jobba med effekter där, utan att gå via drivrutinens toolbox för att scanna in en bild.

Hur får jag lättare tillgång till "huvudprogrammet", alltså hur får jag det att synas i den vanliga "programlistan"? Varför är "huvudprogrammet" nu dolt under min drivrutin och även under en undermeny till Program, på hårddisken? Hur kan det bli så??

🙂

dammsugare, punschrullar eller trådrullar/:musik

Annons