Dark Of Light Postat Torsdag kl 17:28 Postat Torsdag kl 17:28 Men hörnih! Hwad ska man ha de till? En Gretzky eller Lemieux i garderoben liksom. Speciellt när man inte är lagd åt det hållet och inte äger en isrink. Låter mest opraktiskt. Äter de mycket?
slejnard Postat Torsdag kl 17:34 Postat Torsdag kl 17:34 Precis! Och med det sagt så närmar vi oss sidan 100! 💯
Dark Of Light Postat Torsdag kl 17:46 Postat Torsdag kl 17:46 Inget att oroa sig över. Jag har passerat 100 såå många gånger.
slejnard Postat Torsdag kl 19:09 Postat Torsdag kl 19:09 Imorn då? Blir de KPD imorn då eller? De e de de blir blir de! ☕️☕️☕️
Dark Of Light Postat Fredag kl 05:55 Postat Fredag kl 05:55 Ingen brådska för min skull. Det där gjorde jag för 3 timmar sedan... Står parkerad i bussgaraget, Skövde resecentrum. 1
Fidden Postat Fredag kl 07:00 Postat Fredag kl 07:00 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ingen brådska för min skull. Det där gjorde jag för 3 timmar sedan... Står parkerad i bussgaraget, Skövde resecentrum. Själv bor jag i lägenhet. 1
Dark Of Light Postat Fredag kl 07:52 Postat Fredag kl 07:52 51 minuter sedan sa Fidden: Själv bor jag i lägenhet. Får man in bussen i den? Nej just det!
Fidden Postat Fredag kl 08:13 Postat Fredag kl 08:13 20 minuter sedan sa Dark Of Light: Får man in bussen i den? Nej just det! Som flickan sa.
Discipuli Postat Fredag kl 09:34 Postat Fredag kl 09:34 https://www.discodsp.com/retromulator/ Något att kika på inför helgen?
Dark Of Light Postat Fredag kl 09:57 Postat Fredag kl 09:57 Såvida man inte har en Gretzky i garderoben eller buss i lägenheten... kanske.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.