slejnard Postat 7 mars Postat 7 mars Borde inte gson å Jansson få pension nu efter att de varit med i mello 1000 miljarder gånger?
Dark Of Light Postat 7 mars Postat 7 mars 1 minut sedan sa slejnard: Borde inte gson å Jansson få pension nu efter att de varit med i mello 1000 miljarder gånger? Du får ta över facklan, bara börja skriva! Jag kan hälsa G:Son att det är dags att stiga ner, Slej är på G! 1
slejnard Postat 7 mars Postat 7 mars (redigerat) 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Du får ta över facklan, bara börja skriva! Jag kan hälsa G:Son att det är dags att stiga ner, Slej är på G! Snarare förbannad på hur de kan ta en låt och sen få göra om den ytterst lite å casha in den som ”ny”. Nä det är ingen själ i dagens musik. Tyvärr. Sen får jag tycka vad jag vill utan att behöva ta över. Fast det är klart. Med rätt artist och en bra produktion skulle jag nog kunna göra det bättre. Redigerat 7 mars av slejnard
Fidden Postat 7 mars Postat 7 mars Eller vad heter det, inte rullator men en såndär annan grej.. gåstolar är nog för bebisar...
slejnard Postat 7 mars Postat 7 mars 1 minut sedan sa Fidden: Är det ett klaviatur eller en gåstol? En rullator
Dark Of Light Postat 7 mars Postat 7 mars Just nu sa slejnard: Snarare förbannad på hur de kan ta en låt och sen få göra om den ytterst lite å casha in den som ”ny”. Nä det är ingen själ i dagens musik. Tyvärr. Sen får jag tycka vad jag vill utan att behöva ta över. Fast det är klart. Med rätt artist och en bra artist skulle jag nog kunna göra det bättre. Du har så rätt. Så mycket återanvänds, hör bara på Medinas låtar. Minsta motståndets lag verkar det som. Fantasilöst blir det. Ingen vågar gå mot formatet och de som gör det vinner antingen eller snubblar överbord. Risky business att "skapa nytt"...
Fidden Postat 7 mars Postat 7 mars På tal om gäss, ge Felicia fågeln nu så man kan gå och lägga sig nån gång
Dark Of Light Postat 7 mars Postat 7 mars 2 minuter sedan sa slejnard: En rullator Tonator? Just nu sa slejnard: Felicia har nog bäst chans. Tror jag också.
Dark Of Light Postat 7 mars Postat 7 mars Just nu sa Fidden: På tal om gäss, ge Felicia fågeln nu så man kan gå och lägga sig nån gång ... eller så tror de att humortrenden i mello fortfarande gäller och skickar Lilla Fadgin.
slejnard Postat 7 mars Postat 7 mars Just nu sa Dark Of Light: Du har så rätt. Så mycket återanvänds, hör bara på Medinas låtar. Minsta motståndets lag verkar det som. Fantasilöst blir det. Ingen vågar gå mot formatet och de som gör det vinner antingen eller snubblar överbord. Risky business att "skapa nytt"... Ja så är det och det känns tråkigt att utvecklingen åkt därhän. Jag kommer dock inte sluta följa mello. Trevlig underhållning.
slejnard Postat 7 mars Postat 7 mars 2 minuter sedan sa Fidden: Imho 1 Felicia 2 Cimberly 3 Saga Håller med! 👍
Dark Of Light Postat 7 mars Postat 7 mars 2 minuter sedan sa Fidden: Imho 1 Felicia 2 Cimberly 3 Saga Verkar rimligt men folk röstar... slutar hursom... 1 minut sedan sa slejnard: Ja så är det och det känns tråkigt att utvecklingen åkt därhän. Jag kommer dock inte sluta följa mello. Trevlig underhållning. Indeed, det ingår i formatet sedan länge dock. Musiken följer tiden och förändras sakta, ingen vågar ta rejäla steg.Men som sagt, det kan vara lite risky också.
Fidden Postat 7 mars Postat 7 mars 1 minut sedan sa Dark Of Light: Verkar rimligt men folk röstar... slutar hursom... Absolut, jag tror inte det slutar i den ordningen, bara min egen åsikt. Lilla el fadji kommer nog vara där uppe.
slejnard Postat 7 mars Postat 7 mars 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Saga sålde inte in alls hos juryiarisarna. Tänkte å på de. Synd om hon. Hoppas hon får fler i publiken som röstar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.