slejnard Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 46 minuter sedan sa slejnard: Ja! Skönt med paus å då vänder det! Sa ju D! 😁 3 mot 3 då!
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Ja, ja, vänta inte in nästa mål! Vad tror ni? Hur slutar det!?
slejnard Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Attans nedrans! Grymt bra kämpat dock. Det trodde jag inte de skulle stå upp så bra.
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 50 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag vet ju förstås hur det slutar. 1 minut sedan sa Neosus: Jag visste det! Du och jag....💗
Neosus Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Alla hejade på Markström! Hur kan det komma sig? 😂 Aja.. Spännande kväll varte!
Discipuli Postat 28 minuter sedan Postat 28 minuter sedan En svart rund sak for rundor på en is och vuxna människor skrek sig hesa i en kall lokal. Alien beskriver "Hockey" till sin överordnande. Slutsats: Kräver fortsatta studier. Förslag, Slå samma runda boll på gräs teamets resurser med svart rund sak på is för extra datakraft.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.