Dark Of Light Postat igår kl 06:42 Postat igår kl 06:42 (redigerat) Ja, vilken kommun kör DoL en sväng i idag då? Redigerat igår kl 06:42 av Dark Of Light
Fidden Postat igår kl 06:48 Postat igår kl 06:48 Det där är en blind fläck på min karta. Trodde inte ens Tibro var en egen kommun.
slejnard Postat igår kl 07:12 Postat igår kl 07:12 Skulle kunna vara Vidsel men det är det inte. Kul du får vidga vyerna Dol.
Dark Of Light Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan 2 timmar sedan sa Fidden: Det där är en blind fläck på min karta. Trodde inte ens Tibro var en egen kommun. Det här kändes som någonslags slow, stillbilds version av På Spåret😄 Rätt svar!
Dark Of Light Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan 2 timmar sedan sa slejnard: Skulle kunna vara Vidsel men det är det inte. Kul du får vidga vyerna Dol. "Tibro" och "vidga vyerna" i samma mening är rätt överdrivet 😁 "Sinnes vidgande droger" möjligtvis... 3 minuter sedan sa Neosus: Jag gissar på Greklands kommun! Va de rätt? Absolut!
Fidden Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Ta en bild om du passerar Vara. Det pågår tydligen en diskussion om den orten verkligen existerar.
Micke H Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Försiktig bara du passerar denna sjö, den verkar skitjobbig. 1
Dark Of Light Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 51 minuter sedan sa Fidden: Ta en bild om du passerar Vara. Det pågår tydligen en diskussion om den orten verkligen existerar. Ja, vara kan den vara?
slejnard Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 12 minuter sedan sa CHAE: Varats olidliga lätthet. Lena Olin va 🥰
Fidden Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 40 minuter sedan sa slejnard: Lena Olin kan va 🥰 DU kan va 😡 1
slejnard Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 10 minuter sedan sa Neosus: Kpd på de e ingen fråga! Jo de e de som e frågan e de?
slejnard Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 46 minuter sedan sa Neosus: Ni KAN vara! De kan vi va! 😦
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.