Fidden Postat Lördag kl 19:32 Postat Lördag kl 19:32 Var det där en stage invader, eller skulle den där kycklingen vara där?
Fidden Postat Lördag kl 19:33 Postat Lördag kl 19:33 Just nu sa Neosus: Sjyssta pattar iallafall! Junior?
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:33 Postat Lördag kl 19:33 Just nu sa Neosus: Sjyssta pattar iallafall!
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:35 Postat Lördag kl 19:35 1 minut sedan sa Neosus: Brorsan känner Yohios farsa! Hur är hans pattar då?
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:36 Postat Lördag kl 19:36 Just nu sa Neosus: EN falsk ton där... Jag hittar rätt många här. Har de inte teknik för sådant där..?
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:36 Postat Lördag kl 19:36 Jag undrar fortfarande om de där pattarna...
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:37 Postat Lördag kl 19:37 Ja, som jag skrev till Slej (å hej vad hon sjunger falskt) så är detta bottenskrapet och några deltävlingar fram...
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:38 Postat Lördag kl 19:38 Just nu sa Fidden: Kanske inte livesång är för alla? Hur är det med livepattar?
Fidden Postat Lördag kl 19:38 Postat Lördag kl 19:38 Det går i rasande tempo, bara en låt kvar. Skönt.
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:38 Postat Lördag kl 19:38 Va i helv... Är det The Samhall Rejects från kyrkoflytten?
Neosus Postat Lördag kl 19:39 Postat Lördag kl 19:39 Nämen vinst tippade A-teens! Dom är bra! Tycker jag!
Fidden Postat Lördag kl 19:39 Postat Lördag kl 19:39 Just nu sa Dark Of Light: Va i helv... Är det The Samhall Rejects från kyrkoflytten? Nej det är a*teens
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:39 Postat Lördag kl 19:39 Ja, med det bortglömt så är de där övervintrade a-tonåringarna.
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:43 Postat Lördag kl 19:43 Nåja, kanske bäst ikväll. Men vad fan betyder det då så här tidigt i deltävlignarna...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.