Dark Of Light Postat igår kl 12:12 Postat igår kl 12:12 1 timme sedan sa slejnard: 🎅🦆 jultomtens kalle Kände en snubbe en gång som kallade sin kuk för "killekalle". Praktiskt, ja om den springer bort någon gång
slejnard Postat igår kl 14:52 Postat igår kl 14:52 52 minuter sedan sa Dark Of Light: Det är koffeinet som talar? Ja! Det har nästan blivit för mycket idag av den goda varan.
Dark Of Light Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Ja! Det har nästan blivit för mycket idag av den goda varan. Varan?
Dark Of Light Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan 1 timme sedan sa Neosus: EAT MY DUST!! Oh, the band and the lass are Glaswegian, I believe they speak the gallus patter they do, ay! Some don´t like it, naw... they´re bampots I tells ya´h!
slejnard Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Varan? Inte varan. Utan varan.
Fidden Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Här satt man i flera timmar och laddade om sidan. Inget hände. Tom sida. Server kaputt. Sen märkte jag att jag satt mitt i DoLs inlägg. Snacka om missförstånd.
slejnard Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Ja han är lite lurig vår käre vän herr Dol. Här har du nåt intressant att läsa.
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Drutten å Jena ☺️❤️. Klart de behöver mer sånt. Morn å KPD!
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Det finns inga Jena vägar till det perfekta ljudet. 1
Dark Of Light Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Du menar givetvis aKffe? (känns som om vi haft det här samtalet förut)
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Du menar givetvis aKffe? (känns som om vi haft det här samtalet förut) Ja det gör jag ju såklart!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.