Fidden Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ååhh, jag får sådana Smala Sussie vibbar av detta... Frågan är om den ens kan närma sig den, jag är ändå nyfiken. Tja, Uffe Malmros är ju ändå Uffe Malmros. Men jag vet inte, det känns lite småtrött på nåt sätt. Smala Sussie är för övrigt en av mina favoriter.
Fidden Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Satfläsk, nu råkade ju den här gubbfan posta i fel tråd också.
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan 7 timmar sedan sa Fidden: Tja, Uffe Malmros är ju ändå Uffe Malmros. Men jag vet inte, det känns lite småtrött på nåt sätt. Smala Sussie är för övrigt en av mina favoriter. Ja, lite så är mina farhågor och ja, Smala Sussie är ett mästerverk! Ni som inte sett den, gör det. Persongalleriet i den överträffas endast av denna tråds deltagare. 1
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan (redigerat) +1°, slask och snöl ute. Sommaren är på väg. Kpd? Redigerat 6 timmar sedan av Dark Of Light
Micke H Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Ja, lite så är mina farhågor och ja, Smala Sussie är ett mästerverk! Ni som inte sett den, gör det. Persongalleriet i den överträffas endast av denna tråds deltagare. Smala DoL?
slejnard Postat 34 minuter sedan Postat 34 minuter sedan Druckit för mycket kaffe! Speedad och tjymig på samma gång.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.