Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Och så har Nomad Factory återskapat deras gamla pluggar vilket jag gillar. Har dom gamla men inget stöd för VST3 och så är det ful versioner!

Vill ha!

Postat (redigerat)

Troligen sen på bollen, men denna kunde jag inte slita mig ifrån.

Redigerat av Fidden
Postat (redigerat)
1 timme sedan sa Neosus:

Befriande på något sätt!

👽

Alltså. Mitt all musik som ges ut idag. Det där är SÅ befriande. Något nytt och fräscht. Jag säger inte att microtonalitet och toner mellan halva tonsteg inte använts förut i musik men i kombo med looparna, utförandet och de där dräkterna.... fan vad kul. Så... nu är det en 10-20 års väntan på det nya svarta igen då. Rulezz_alcoman2.GIF

Ja, det är öl.

O´haras Irish Stout i brist på Guinness som verkar vara helt omöjlig att komma över numera. Hur det smakar? Inte lika gott. Surrogat Guinness liksom.

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Ah, detta helvete. Problem i den sjunde kretsen. Dahmer spillde ut sin Jello och Chikatilo (som har städjouren i veckan) vägrade städa upp. Fick styra upp det hela. Små problem, stora problem. Allt landar på mitt bord.

Holy delusion...

Redigerat av Dark Of Light

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.