Dark Of Light Postat Lördag kl 10:02 Postat Lördag kl 10:02 Kanske något optimistiskt att byta så här tidigt, april kan vara nog så lurigt men... nåja.
Neosus Postat Lördag kl 10:16 Postat Lördag kl 10:16 Ja April är lurigt och den 1:a luras det hela tiden. Varje gång! Banne mej! Kpd på de! Hej!
Neosus Postat Lördag kl 10:18 Postat Lördag kl 10:18 Och så har Nomad Factory återskapat deras gamla pluggar vilket jag gillar. Har dom gamla men inget stöd för VST3 och så är det ful versioner! Vill ha!
slejnard Postat Lördag kl 13:13 Postat Lördag kl 13:13 Mindre bas å peta upp kaggen kanske. Men nu vart jag trött. Kul med främmande å få bjuda på fika! Imorn blir det fisketur. Premiär för året. Vi åker till Boden vid älven . Den sträckan fryser inte. kpd 1
Fidden Postat Lördag kl 15:02 Postat Lördag kl 15:02 (redigerat) Troligen sen på bollen, men denna kunde jag inte slita mig ifrån. Redigerat Lördag kl 15:03 av Fidden
Fidden Postat Lördag kl 15:21 Postat Lördag kl 15:21 Till och med kommentarssektionen är utomjordiskt bra.
Dark Of Light Postat Lördag kl 15:35 Postat Lördag kl 15:35 13 minuter sedan sa Fidden: Till och med kommentarssektionen är utomjordiskt bra. Indeed!😁 Riktigt bra och så viga tår sen!
Neosus Postat Lördag kl 16:12 Postat Lördag kl 16:12 1 timme sedan sa Fidden: Troligen sen på bollen, men denna kunde jag inte slita mig ifrån. Befriande på något sätt! 👽
Dark Of Light Postat Lördag kl 17:36 Postat Lördag kl 17:36 (redigerat) 1 timme sedan sa Neosus: Befriande på något sätt! 👽 Alltså. Mitt all musik som ges ut idag. Det där är SÅ befriande. Något nytt och fräscht. Jag säger inte att microtonalitet och toner mellan halva tonsteg inte använts förut i musik men i kombo med looparna, utförandet och de där dräkterna.... fan vad kul. Så... nu är det en 10-20 års väntan på det nya svarta igen då. Ja, det är öl. O´haras Irish Stout i brist på Guinness som verkar vara helt omöjlig att komma över numera. Hur det smakar? Inte lika gott. Surrogat Guinness liksom. Redigerat Lördag kl 17:38 av Dark Of Light
Neosus Postat Lördag kl 17:58 Postat Lördag kl 17:58 Ja jag hörde att det är slut på Guinness! Man blir nästan förbajjad! Ingenting är i sin ordning nu för tiden!
Dark Of Light Postat Lördag kl 18:54 Postat Lördag kl 18:54 För att klargöra: 49 minuter sedan sa Neosus: Hej! Hej. 28 minuter sedan sa slejnard: Hej 👋 Hej. Just nu sa Dark Of Light: Hej. Hej.
Dark Of Light Postat Lördag kl 18:59 Postat Lördag kl 18:59 (redigerat) Ah, detta helvete. Problem i den sjunde kretsen. Dahmer spillde ut sin Jello och Chikatilo (som har städjouren i veckan) vägrade städa upp. Fick styra upp det hela. Små problem, stora problem. Allt landar på mitt bord. Holy delusion... Redigerat Lördag kl 19:01 av Dark Of Light
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.