Fidden Postat Söndag kl 07:00 Postat Söndag kl 07:00 10 timmar sedan sa Dark Of Light: Frågan är, simmare dem, badar dem, dyker dem, lever dem? Ibland är den dåligt rullad och hamnar i sojaburken.
slejnard Postat Söndag kl 07:42 Postat Söndag kl 07:42 Jåh! Händer titt som tätt. Gott med wasabin å! Rensar näsan.
tordA Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan (redigerat) hmmm... Redigerat 14 timmar sedan av tordA
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Nu ska ni få höra. Jo det är som så att. Att jag gjort en hårdrocksdänga. Shuffle 150bpm. Fort skare va! Ja nu vet ni.
Fidden Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Tänkte kolla på ett avsnitt Stargate SG1 på Netflix, men en puff för shawshank redemption swishade förbi. Har sett den förr, såklart. Men säkert 20 år sedan. Vid det här laget var jag helt övertygad om att repliken "you can't handle the truth" var därifrån. Men, tänkte att det kanske var dags att friska upp minnet. Ett bra beslut.
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Vatrevligt. Har för mig den repliken kommer från en annan film. Men vilken??? Kommer inte på det! Nån arg jäkel va?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.