Dark Of Light Postat Onsdag kl 02:57 Postat Onsdag kl 02:57 Cips smulor i sängen är ju jättebra för sömnproblem!
Fidden Postat Onsdag kl 07:26 Postat Onsdag kl 07:26 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Cips smulor i sängen är ju jättebra för sömnproblem! Jag nöjde mig med soffpotatis. 1
Micke H Postat Onsdag kl 08:17 Postat Onsdag kl 08:17 Imorse när jag käkade frukost tyckte jag det kliade i örat. Och jag fick ut en fet jävla vax-boll som var mosad. Tror typ att den ramlat ur örat och legat i örsnibben när jag sovit och så har har jag legat och gosat på den i sömnen. 1 1
Fidden Postat Onsdag kl 09:36 Postat Onsdag kl 09:36 1 timme sedan sa Micke H: Imorse när jag käkade frukost tyckte jag det kliade i örat. Och jag fick ut en fet jävla vax-boll som var mosad. Tror typ att den ramlat ur örat och legat i örsnibben när jag sovit och så har har jag legat och gosat på den i sömnen. Kan vara en sådär vax-spindel som byggt bo också. Det är ganska vanligt såhär års när de lagt ägg i håligheterna de hittat.
slejnard Postat Onsdag kl 09:58 Postat Onsdag kl 09:58 Beslutet är nu fattat och min kära sambo får den assistans hon behöver. Jag är så oerhört glad och lättad. Det har tagit lååååång tid men. ♥️♥️♥️ 5
CHAE Postat Onsdag kl 10:29 Trådstartare Postat Onsdag kl 10:29 @slejnard Så jävla gött besked❤️Trägen vinner indeed💪🏼 1
Dark Of Light Postat Onsdag kl 11:24 Postat Onsdag kl 11:24 45 minuter sedan sa slejnard: Får nog fira med en kebabrulle! Köp två så Mrs Slej får mat också. Är glad fär Er skull! Kanon!👍 1
Dark Of Light Postat Onsdag kl 11:25 Postat Onsdag kl 11:25 1 timme sedan sa Fidden: Kan vara en sådär vax-spindel som byggt bo också. Det är ganska vanligt såhär års när de lagt ägg i håligheterna de hittat. Ja, han bör ju kolla andra håligheter på kroppen alltså!
Dark Of Light Postat Onsdag kl 12:29 Postat Onsdag kl 12:29 5 timmar sedan sa Fidden: Jag nöjde mig med soffpotatis. Vilken smak? Hörnsoffa.
Micke H Postat Onsdag kl 13:04 Postat Onsdag kl 13:04 Sveriges svar på Will Ferrell och Chad Smith? Inte den tajtaste trum-duell jag hört men var rätt cool ändå.
Micke H Postat Onsdag kl 13:05 Postat Onsdag kl 13:05 Jag hittar inte blink-smileyn med hårdrockshornen. Den hade passat här. :( :( :(
Fidden Postat Onsdag kl 13:39 Postat Onsdag kl 13:39 1 timme sedan sa Dark Of Light: Vilken smak? Hörnsoffa. Näääjjjeeeeh! Schäslong.
Dark Of Light Postat Onsdag kl 16:01 Postat Onsdag kl 16:01 2 timmar sedan sa Fidden: Näääjjjeeeeh! Schäslong. Är det verkligen schäschong för schäslong nu?
Dark Of Light Postat Onsdag kl 16:03 Postat Onsdag kl 16:03 5 minuter sedan sa slejnard: Å lasagne! Varsågod!
CHAE Postat Onsdag kl 16:36 Trådstartare Postat Onsdag kl 16:36 34 minuter sedan sa Dark Of Light: Är det verkligen schäschong för schlong nu? Ånyo kärlek i Längstah❤️
Dark Of Light Postat Onsdag kl 17:16 Postat Onsdag kl 17:16 39 minuter sedan sa CHAE: Ånyo kärlek i Längstah❤️ Du menar schärhlech.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.