Dark Of Light Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Jag vet ju förstås svaret men vad tror ni?
Neosus Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Du menar att alla hamnar i helvetet till slut? Det är inte omöjligt!
slejnard Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 53 minuter sedan sa Dark Of Light: Kommer det att komma "tronföljare"? Hoppas det! Vi får håll igång.
slejnard Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan Det finns grader i helvetet. Vi är nog där redan. Iaf jag. Tänker det ibland när det är som miserablast. Har dock en övertygelse och det är att det blir bättre, på ett eller annat sätt. Och små glädjeämnen finns det gott om!
Dark Of Light Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan (redigerat) 36 minuter sedan sa Neosus: Du menar att alla hamnar i helvetet till slut? Det är inte omöjligt! Nej, nej. Jag kan ju givetvis inte tala om hur allt slutar och Era respektive öden. Men ALLA Ni hamnar inte i DoLs källare. Hittills så har Ni skött Er bra. Trots Era små mänskliga defekter så är Ni i grunden goda! Fortsätt på detta vis och Ni slipper rensa toalett avlopp med Affe och gänget. Framtiden får utvisa det slutgiltiga resultatet förstås. #vanföreställningssyndromnågon? 10 minuter sedan sa slejnard: Hoppas det! Vi får håll igång. Indeed Redigerat 18 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 1 minut sedan sa slejnard: Det finns grader i helvetet. Vi är nog där redan. Iaf jag. Tänker det ibland när det är som miserablast. Har dock en övertygelse och det är att det blir bättre, på ett eller annat sätt. Och små glädjeämnen finns det gott om! Kan trösta dig med att så är det! Ni är inte i helvetet. Vi är här, oavsett hur mycket lidande man går igenom. Det där andra tar vid senare. Man behöver inte krångla till livet så förbannat. Se det stora i det lilla. Det är en kort men intensiv dans det här med livet. Plötsligt tar musiken slut och dansen likaså. Ta ut det mesta av det nu, innan det är försent. Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra här och nu! Oavsett om det är tråkigt, jobbigt eller något roligt och berikande! Slutet kommer så småningom. Det kan ske snabbare än man kan tro. Njut nu... sedan är det försent. Kpd imorgon? 1
Fidden Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 6 minuter sedan sa slejnard: miserablast Antingen är det där ett metalband eller så är det nån jävla lyxmat för renrasiga kaniner. 3
Dark Of Light Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan Renrasiga ja... Har en somalisk kollega (och god vän) som idag dök upp i lunchlokalen och överraskande vrålade rätt ut "God dag min ariska broder" till mig! Jag bröt ihop i ett gapskratt givetvis, mina övriga kollegor visste inte riktigt vad de skulle ta sig till av detta ytterst icke politiskt korrekta beteende. Mental kortslutning, intellektuell härdsmälta. Så roligt... nåja. Det var allt. Over and out. 2
slejnard Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Kan trösta dig med att så är det! Ni är inte i helvetet. Vi är här, oavsett hur mycket lidande man går igenom. Det där andra tar vid senare. Man behöver inte krångla till livet så förbannat. Se det stora i det lilla. Det är en kort men intensiv dans det här med livet. Plötsligt tar musiken slut och dansen likaså. Ta ut det mesta av det nu, innan det är försent. Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra här och nu! Oavsett om det är tråkigt, jobbigt eller något roligt och berikande! Slutet kommer så småningom. Det kan ske snabbare än man kan tro. Njut nu... sedan är det försent. Kpd imorgon? Word! 👍👍 1
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 6 minuter sedan sa slejnard: Haha ja. Det har visst fuskats i körlingen! Ja, såg du matchen? Det gjorde inte jag men kanske är det värt att se det?
Neosus Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan (redigerat) Jag kom på en himla bra grej som iofs finns redan nu! Men jag letar efter en bra sådan! Ett enkelt inspelningsprogram där man startar programmet och spelar in sina skisser på direkten utan att sitta och skapa projekt och ställa in en massa, skapa mapp där projektet ska sparas, döpa projektet och sätta upp projektet så som man vill ha det innan man är good to go. Bara starta programmet på direkten och köra. Audacity finns ju men känner ni till några fler program? Vänligen, Proffsjäveln! Redigerat 16 timmar sedan av Neosus
slejnard Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan GarageBand kanske? Har det ajfånen men aldrig använt. Brukar använda ljudinspelaren. Går ju inte göra pålägg men
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan (redigerat) Jah. Lurigt det där. Audacity vet man ju men... Redigerat 17 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan Eller en kassettinspelaregrejmaskin kanske
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan (redigerat) Eko? F´låt. Jag sitter och tittar på Goldfinger och dricker öl. Vad fan förväntar Ni Er??? Redigerat 17 timmar sedan av Dark Of Light
Neosus Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 😄 Installerade Audacity! Ska testa med det ett tag. 1
slejnard Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 33 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, såg du matchen? Det gjorde inte jag men kanske är det värt att se det? Nä såg inte matchen men de visade fusket efteråt.
Neosus Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 21 minuter sedan sa slejnard: Eller en potta kanske Ja varför inte.. 1
Neosus Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Nej just ja! Audacity supportar inte Asio. Nåja! Då får man leta efter något annat!
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Hm, -14°. Kyligt... Dubbelt upp ganska precis. Kallt 🥶. Imorn blir det varmare. Morn å KPD!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.