slejnard Postat igår kl 11:58 Postat igår kl 11:58 50 minuter sedan sa Naymari: Här är allt som vanligt ser jag Ja en föränderlig värld utanför men längsta består.
slejnard Postat igår kl 11:59 Postat igår kl 11:59 Ska rengöra mina bilkörarglasögon. Det är på tiden! 🤓
CHAE Postat igår kl 12:39 Trådstartare Postat igår kl 12:39 1 timme sedan sa Naymari: Här är allt som vanligt ser jag Indeed
slejnard Postat igår kl 12:58 Postat igår kl 12:58 Mixar och står i. Börjar känna mig nöjd efter lite fix! Ni får strax höra om ni vill
slejnard Postat igår kl 13:05 Postat igår kl 13:05 Typ såhär. Basen var svårtämjd men den känns rätt nu?
Neosus Postat igår kl 13:09 Postat igår kl 13:09 Jo jag tycker det är bra nu! Snyggt jobbat slej! Håller med om att basen är svårt att få till. 1
slejnard Postat igår kl 13:13 Postat igår kl 13:13 Ja så förbajsat. Lätt att det blir för mycket bas- eller för lite. Tack neo!
slejnard Postat igår kl 21:19 Postat igår kl 21:19 Varit och sett tribut till toto i Luleå. Bra skit!
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan Var den nåt lik då, trots att den sket? 1
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Hunnit dricka tre ☕️☕️☕️ medans ni sov. 😴 Upp å hoppa! Sambon å hunden sover också.
Dark Of Light Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 54 minuter sedan sa slejnard: Jobbar du? Ja, har hunnit med några Befinner mig i Hjo. Hjo då, föga upphetsande vyer här vintertid så någon bild blir det inte.
Dark Of Light Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 4 timmar sedan sa slejnard: Vaknade 5.20 😳 Ja, det är bedrövligt vad ni sover...
Dark Of Light Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Hjovars. Där har jag aldrig varit. Ett litet ställe. Ligger fint vid Vättern, god rökt fisk samt glass tillverkning. Lever upp på sommaren, smådött vinter halvåret.
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Finns en del liknande småorter här ikring. Blommar upp på sommaren, dör på vintern. Karlsborg är en annan sådan. Kpd? Varmt idag! -2°
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 21 minuter sedan sa Neosus: Rökt glass? Nej, aldrig faktiskt.
slejnard Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Inte? 😳 vart guld å silver. Härligt tjejer! 20 km under timmen. GULD! Jag tror att om jag fick skidra utan upp och nerförsbackar så skulle det nog gå klara under en timme!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.