Dark Of Light Postat Onsdag kl 14:52 Postat Onsdag kl 14:52 (redigerat) Åherregudhvadepiskt! Den där måste väl ändå räknas som en av de absolut bästa PTs som någonsin gjorts på den här sidan!? Redigerat Onsdag kl 14:53 av Dark Of Light
slejnard Postat Onsdag kl 14:56 Postat Onsdag kl 14:56 Skulle nog säga att den var sämst! Du kan va 😦 PT! 😡 1
slejnard Postat Onsdag kl 14:57 Postat Onsdag kl 14:57 Rep ikväll. Blir kul. Vi kör ett minigig i källaren på SMÄKK den 11 mars om ni vill komma.
Dark Of Light Postat Onsdag kl 15:36 Postat Onsdag kl 15:36 39 minuter sedan sa slejnard: Skulle nog säga att den var sämst! Du kan va 😦 PT! 😡
Fidden Postat Onsdag kl 18:29 Postat Onsdag kl 18:29 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Finns det i Tibro? Ja jag skulle nog vilja påstå att Tibro kan VA.
Fidden Postat Onsdag kl 18:32 Postat Onsdag kl 18:32 Nu kollar jag inte på OS, men det sägs att Elin gick i arenan... vad det nu är för nyhetsvärde i det...
slejnard Postat Onsdag kl 20:14 Postat Onsdag kl 20:14 1 timme sedan sa Fidden: Ölen! Så var det! Ursäkta förvirringen. Bira bira bira? Bärs bärs bärs?
slejnard Postat Onsdag kl 20:23 Postat Onsdag kl 20:23 1 timme sedan sa Fidden: Eller var det Elon? 🤔 Det var det.
Dark Of Light Postat igår kl 02:43 Postat igår kl 02:43 (redigerat) 8 timmar sedan sa Fidden: Ja jag skulle nog vilja påstå att Tibro kan VA. Va sa du? Va bva! Redigerat igår kl 03:01 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan 13 timmar sedan sa Fidden: Nu kollar jag inte på OS, men det sägs att Elin gick i arenan... vad det nu är för nyhetsvärde i det... Du menar att det gick för Elin i arenan? Där kan du ha lite nyhetsvärde förstås...
Micke H Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan Har ni tänkt på att man kan översätta Jafar från Aladdin till Yes Daddy? 1
Fidden Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 11 minuter sedan sa Micke H: Har ni tänkt på att man kan översätta Jafar från Aladdin till Yes Daddy? Mulan blir the mule eller eventuellt half ass.
Micke H Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 57 minuter sedan sa Fidden: Mulan blir the mule eller eventuellt half ass. Bara skinka? Japp japp!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.