slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Nä tack å lov. Nog för att du har städhjälp i källaren men ändå! 😎🤩
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 10 minuter sedan sa slejnard: Nä tack å lov. Nog för att du har städhjälp i källaren men ändå! 😎🤩 Åh, prata inte om det. Lenin och Affe började gräla igen. De brukar göra det om de mest besynnerliga saker. Stålis (ja Stalin alltså) brukar lägga sig i som om det inte räkte med två som tjatar... Det brukar käftas om det mesta. Vem som hade de effektivaste dödslägren, de bästa biologiska experimenten eller den bästa underrättelse organisationen. Ytterst tröttsamt... Man får till slut separera dem. Olika sektioner i källaren. Sååå jävla jobbigt men va fan, det kommer med jobbet. Man blir en jävel(!) på att delegera 1
Dark Of Light Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan Lurig omgång av PS ikväll men det var ju semifinal trots allt. Roligt!
Dark Of Light Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan (redigerat) Tillbaks till The Pitt. Läste ni min mini recension om serien för ett par sidor sedan? Bra skit det där faktiskt, rekommenderas! Ja, inte recensionen alltså, utan serien. Hwad tycker CHAE om den som ändå jobbar i branschen så att säga (om än inte i akuten)? Jag menar, de har verkligen gjort sitt yttersta för att få till allt så korrekt som möjligt i serien. En hel hög med riktig akutpersonal, läkare mm. Redigerat 3 timmar sedan av Dark Of Light 1
Fidden Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan På tal om chae så ska han och jag starta ett progband som spelar progversioner av Kents låtkatalog. Det har vi bestämt i en fantasi jag hade. Vi ska heta "Kåda, bark och stål". 1
Dark Of Light Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan ... och sedan vaknade vi och undrade; "What the hell was that?"
CHAE Postat 2 timmar sedan Trådstartare Postat 2 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: […] Hwad tycker CHAE om den som ändå jobbar i branschen så att säga (om än inte i akuten)? Jag menar, de har verkligen gjort sitt yttersta för att få till allt så korrekt som möjligt i serien. En hel hög med riktig akutpersonal, läkare mm. Har inte sett och kommer med största sannolikhet inte att göra det heller🙂 36 minuter sedan sa Fidden: På tal om chae så ska han och jag starta ett progband som spelar progversioner av Kents låtkatalog. Det har vi bestämt i en fantasi jag hade. Vi ska heta "Kåda, bark och stål". Vafan?! 20 minuter sedan sa slejnard: Jag kommer att lyssna när ni spelar! Ja mä!!!🤘🏼
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan (redigerat) 35 minuter sedan sa CHAE: Har inte sett och kommer med största sannolikhet inte att göra det heller🙂 Skulle nog rekommendera den ändå, mycket välgjort skit. Samtidigt så förstår jag att se serier/filmer om ens jobb (även om akuten inte direkt är din forté (eller frotté som en kollega lyckades att kallad det) ) är lite som att gå på tunn is. Inte så värst underhållande. Hur skoj vore det men en TV serie om bussförare egentligen? Inte så värst... Demoner då? Ja, dem går det ju 13 på dussinet på, inte så upphetsande det heller... Redigerat 2 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 32 minuter sedan sa CHAE: Vafan?! PT!? Redan!?
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan (redigerat) What do you call a Tyrannosaurus under stress? Redigerat 2 timmar sedan av Dark Of Light
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.