slejnard Postat 15 januari Postat 15 januari Haft fullt upp idag. Inte hunnit längstah nåt förrän nu!
slejnard Postat 15 januari Postat 15 januari Det var en liten dykare. Tiny Diver. Ska snart upp till datorn! 😎
Discipuli Postat 15 januari Postat 15 januari kan någon förklara hur jag lägger in en sound cloud fil så den får en spelare i inlägget? embed file.. typ..
Discipuli Postat 15 januari Postat 15 januari 2 minuter sedan sa slejnard: Såhär låter mixen från Grahn! Gryyyyyyyyyym! 😍 ja den är definitivt inte som min 🙂 Har du lyssnat? Jag hade problem att lägga upp den ( 2 mb spöket) så den fick bli en sond cloud länk. ligger i tråden för din mix.
slejnard Postat 15 januari Postat 15 januari 2 minuter sedan sa Discipuli: ja den är definitivt inte som min 🙂 Har du lyssnat? Jag hade problem att lägga upp den ( 2 mb spöket) så den fick bli en sond cloud länk. ligger i tråden för din mix. Försökte lyssna men kom bara till att den är privat.
Discipuli Postat 15 januari Postat 15 januari 3 minuter sedan sa slejnard: Försökte lyssna men kom bara till att den är privat. Nu är den inte det?
slejnard Postat Torsdag kl 18:40 Postat Torsdag kl 18:40 Kunden har alltid rätt. Och i det här fallet var CHAE kund. En arg sådan. Men fick han sitt köffä? Ja rätt upp i …
slejnard Postat Torsdag kl 18:42 Postat Torsdag kl 18:42 Premiär för oss idag på det nya fiket i byn. Riktigt trevligt i gammal gemytlig stil. Roligt för oss komma ut tillsammans. Vart inget kaffe där dock. 😮 1
Dark Of Light Postat Fredag kl 11:29 Postat Fredag kl 11:29 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Ni menar aKffe 5 timmar sedan sa CHAE: Nej. 3 timmar sedan sa slejnard: Eller? 45 minuter sedan sa Neosus: aKffe!
Fidden Postat Fredag kl 11:46 Postat Fredag kl 11:46 Semlor låter som ett rike i Tolkiens värld. Men jag vill ha det nu.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.