DionHarris Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan (redigerat) Hej! Jag har hållit på med en låt ett tag och har nu, tror jag, lyckats att mixa och mastra den själv (nåja). Eftersom jag gärna ger feedback på andras alster så bkuder jag nu in för få en neutral åsikt från den som orkar lyssna. All form av feedback önskas, så kanske vi hörs av i framtiden (år 2026). Väl mött i det nya året!! Gott nytt år! (Scam undanbedes) This song's made for you.mp3 Redigerat 2 timmar sedan av DionHarris 1
Fidden Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Charmig låt och bra sånginsats. Tycker dock att låten känns längre än vad den är på grund av att det saknas lite variation och dynamik i arrangemanget. 1
DionHarris Postat 44 minuter sedan Trådstartare Postat 44 minuter sedan Tack Fidden och jag delar din uppfattning om längden och avsaknaden av dynamik. Har gjort ett tafatt försök till ett cresendo men tycker inte det blev så lyckat. Får hoppas på att nästa låt får mera dynamik.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.