Pär Nord Postat 31 juli Postat 31 juli Dags att skära i låtköttets lager på lager av ohälsosamma fibr...filer som gärna täpper till AI-tärerna med pseudobacillen "Jazz" som numera är ett virus. 1972 kom Ralph Bakshis "Fritz the Cat", filmen som jag hade som framför mig när jag tänkte mig en som flugit högst men som avvisades av Råk-sluskar p.g.a. -- Här en koll av nivåer mest...mer kommer vare sig fågel eller fisk Broke as a Bird (balloon#3).mp3
Håkan Ström Postat Lördag kl 14:16 Postat Lördag kl 14:16 Jag tycker sången ligger lågt, eller resten högt. Tror mer på att sänka resten. Prova sänka resten runt 3 dB? Tips om nivå bedömning. videon här. Eller COS, Monolith tråden här på studioforum.
Pär Nord Postat Söndag kl 23:45 Trådstartare Postat Söndag kl 23:45 Tack! Kanske är Exibel-in-ear (149.90 på´an Ohlsons) inte optimala...hmmm..Nyinköpta DT770PRO gör det väl trevligare för mig att lyssna och kanske även ger mig en chans att följa ditt goda råd. 1
Håkan Ström Postat Måndag kl 16:37 Postat Måndag kl 16:37 16 timmar sedan sa Pär Nord: Tack! Kanske är Exibel-in-ear (149.90 på´an Ohlsons) inte optimala...hmmm..Nyinköpta DT770PRO gör det väl trevligare för mig att lyssna och kanske även ger mig en chans att följa ditt goda råd. Prova kombinera dem med Sienna. Som minimum får du en upplevelse! Som värst kanske du hör helt nya saker i din mix o master. 🙂 https://www.acustica-audio.com/shop/products/SIENNAFREE 1
slejnard Postat Tisdag kl 19:39 Postat Tisdag kl 19:39 Låter bra Pär! Mycket 70-tal- me like. Tycker tvärtemot Håkan att sången ligger i bra balans mot musiken. Däremot kan du kanske dämpa den metalliska effekten? Cool låt 👍
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.