Richie76 Postat Tisdag kl 15:32 Postat Tisdag kl 15:32 Hallå på er! Ett bra tag sen man la upp något här men har jobbat på i det dolda😅 Behöver lite feedback på denna låt som ska stemmastras av någon som är duktigare än jag på frekvenser mm. Vet att det är jätteviktigt att referenslyssna men gör det nästan aldrig och definitivt inte på denna låt. Så vet inte helt hur jag hamnat ljudmässigt. Tog gammal nylongitarr och spelade med naglarna, tycker det blir lite softare klang. Hade varit intressant med tankar kring sångljud och gitarrljud framförallt men allt ni har tankar kring. Samarbetar även med en person här på forumet som är mer wild and crazy än jag (tänker mer utanför boxen iallafall) så blir säkert fler versioner som kan dyka upp men detta är grunden iallafall. Go easy .mp3 1
Håkan Ström Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 55 views ingen återmatning? Låten o Rösten är guld. Mitt enda ”klagomål” är att låten inte finns att streama eller att ladda ner än. Jag kan se denna låt bli en sån låt som spelas in som covers av en hel drös av YouTubers, en klassiker. Mixtekniskt måste jag lyssna i annan utrustning. Mastern blir pricken över iet. Men som mix, låter bra och balanserat i iPhone sladdhörlur. ( mellanregister tunga )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.