Håkan Ström Postat 30 maj Postat 30 maj En soft och lite harmonisk början på någon låt? Tar emot all feedback. Strange sound symphony.mp3 1
slejnard Postat 30 maj Postat 30 maj Låter bra! 👍 kan bli bra med mer delar i låten. Låter som en andlig sång. 1
Jeffaklumpen Postat 30 maj Postat 30 maj Härligt varmt sound på synthen och mysig melodi! Jag gillar det skarpt! 🙂
Håkan Ström Postat 31 maj Trådstartare Postat 31 maj Tack för lyssning och er återmatning! Har inte bestämt än var den tar vägen. Lugn låt eller banger intro?
Analogfreak Postat 31 maj Postat 31 maj (redigerat) I mina öron låter det som en jingel från nåt realityprogram. Det är inget jag skulle bygga vidare på. Jag tror att du kan bättre om du använder fantasin. Redigerat 1 juni av Analogfreak 1
Håkan Ström Postat 1 juni Trådstartare Postat 1 juni 23 timmar sedan sa Analogfreak: I mina öron låter det som en jingel från nåt realityprogram. Det är inget jag skulle bygga vidare på. Jag tror att du kan bättre om du använder fantasin. Hahah spridda skurar! 😂 Tack för lyssningen, jag får återkomma med nästa version. Skrämmande tanke att jag gör reality jinglar, ser inte på sänd TV alls...
Jonatan Lundin Postat 4 juni Postat 4 juni Definitivt en början på en låt. Spontant tänker jag på bakgrundsmusik till voice-over i en produktsäljvideo. Positiv och framåtblickande? Syntpaden på sidorna låter lite skum. Vad är det för effekt du lagt på dessa (de pumpar)? 1
Håkan Ström Postat 5 juni Trådstartare Postat 5 juni 23 timmar sedan sa Jonatan Lundin: Definitivt en början på en låt. Spontant tänker jag på bakgrundsmusik till voice-over i en produktsäljvideo. Positiv och framåtblickande? Syntpaden på sidorna låter lite skum. Vad är det för effekt du lagt på dessa (de pumpar)? Det är sjukt mycket av en special effekt, så syftet är att det skall vara ett ”instrument” i sig. Inte att det skall vara något som har en snygg svans 😂 det var tanken att det skall sätta ambiance. Jag har ändå dragit ner effekten i denna versionen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.