teleostei_ Postat 10 april Postat 10 april Det här är mitt projekt, inspirerat av den östliga blockets estetik och visuella uttryck samt ljuden från Berlin School och krautrock. Musikaliska referenser är Tangerine Dreams tidigare verk, Brian Enos Apollo-era och vissa ambientstycken från olika black metal-album. Musiken är främst skapad med hårdvara och virtuella syntar, men det förekommer också fältinspelningar och gitarrer. Det skulle vara trevligt att höra folks åsikter. Tack till er. https://open.spotify.com/album/3NQzFifno3f15A8u6nPWnN?si=Q4uhSB87SKmiU9y2VvDQNw
Flizzaff Postat 10 april Postat 10 april Det börjar som ett slags relaxmusik. Meditationsmusik. Det verkar välgjort och välspelat. Mot slutet gillar jag det inte, man tror att låten är slut, sen kommer ett soft parti till änden. Jag sätter en 5 av 5 i betyget.
teleostei_ Postat 11 april Trådstartare Postat 11 april (redigerat) 19 hours ago Flizzaff said: Thank you, I appreciate your thoughts.🙏 Redigerat 11 april av teleostei_
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.