Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Så då har jag baserat på en video som behöver översättas (kul gimmick video) , men jag chansar på att det kommer bättre videos, beställt en i mitt tycke grym midi 61 keyboard på Thomann. Från Kina märket NUX. Deras första midi keyboard.

Låååång leveranstid, men tänkte alla priser går ju upp, så får väl vänta på den ett tag, men visst är det bra och genomtänkta features på den? Den har vibration o aftertouch på tangenterna, som gamla highend orglar hade. En mousepad! Från vad jag kan utröna, helt ok keys för priset. Men återstår att se.

Någon som har den redan?

Annons
Posted

Jag skulle hellre satsat på ett företag som gjort klaviatur i 30+ år. Hellre än något nytt oprövat kort.

Posted
14 timmar sedan sa Ogge:

Jag skulle hellre satsat på ett företag som gjort klaviatur i 30+ år. Hellre än något nytt oprövat kort.

Har redan det, behövde bara något som jag kan ha vid datorn och tangentbord. Varför har inte några andra musplatta på sina midikeyboards?