Dark Of Light Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Det här med kaffe, är det nödvändigt idag?
Micke H Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Sjukt sugen på nytt tangentbord och det här var ju rätt sexigt.
CHAE Postat 10 timmar sedan Trådstartare Postat 10 timmar sedan Rena rama vilda Västern nu. Yee-haaw🤠
Fidden Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 45 minuter sedan sa Micke H: Sjukt sugen på nytt tangentbord och det här var ju rätt sexigt. Coolt med träpanel!
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 52 minuter sedan sa Micke H: Sjukt sugen på nytt tangentbord och det här var ju rätt sexigt. Sexigt säger du... Finns den i latex eller läder då?
Micke H Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan (redigerat) 12 minuter sedan sa Fidden: Coolt med träpanel! Just träpanelen, i kombination med det svarta, var det jag tyckte var nice. Sen är jag nyfiken på magnetiska switchar också. 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Sexigt säger du... Finns den i latex eller läder då? Du kan nog klä den själv om det är vad som flyter din båt... Redigerat 10 timmar sedan av Micke H
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 3 timmar sedan sa Micke H: Vad fan säger du Tja, en del här har börjat hållas med sådant där té...
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 2 timmar sedan sa Micke H: Du kan nog klä den själv om det är vad som flyter din båt... Träbåt, det låter ju bra.
Fidden Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan (redigerat) 3 timmar sedan sa Micke H: Just träpanelen, i kombination med det svarta, var det jag tyckte var nice. Sen är jag nyfiken på magnetiska switchar också. Du kan nog klä den själv om det är vad som flyter din båt... Mekaniska switchar is the shit. Dock lite beroendeframkallande. Har varit tvungen att skaffa till jobbet också efter jag gick ifrån membranskiten hemma. Edit: ja nu läste jag ju fel, magnetiska har jag inte provat. Redigerat 7 timmar sedan av Fidden
Micke H Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 48 minuter sedan sa Fidden: Mekaniska switchar is the shit. Dock lite beroendeframkallande. Har varit tvungen att skaffa till jobbet också efter jag gick ifrån membranskiten hemma. Edit: ja nu läste jag ju fel, magnetiska har jag inte provat. Mekaniska har jag kört ett bra tag på nu och jag älskar dom också. Magnetiska känns lite som next level.
Micke H Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Alltså, hur gör ni när ni vill använda smileys? Det känns så torrt att skriva utan att använda någon. xD
Neosus Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Jag lägger in mina egna som jag ärligt snott från andra!
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 26 minuter sedan sa Micke H: Alltså, hur gör ni när ni vill använda smileys? Det känns så torrt att skriva utan att använda någon. xD Jag fråga AI vilken som passar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.