CHAE Postat 8 timmar sedan Trådstartare Postat 8 timmar sedan 29 minuter sedan sa Neosus: På mitt hjulbord måste det finnas: Sill, prinskörv och köttbullar. Aha fräsigt! 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Hjul. 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Eeepic... Nej. Låt höra vad som måste finnas på ditt episka (h)julbord🤗
Discipuli Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Filmtips, They Live. Länge sen jag såg en så utstuderad film. ”When you get somekind of masterplan, you let me know”
CHAE Postat 7 timmar sedan Trådstartare Postat 7 timmar sedan 28 minuter sedan sa Discipuli: Filmtips, They Live. Länge sen jag såg en så utstuderad film. ”When you get somekind of masterplan, you let me know” OBEY 1
CHAE Postat 7 timmar sedan Trådstartare Postat 7 timmar sedan 52 minuter sedan sa Fidden: Tallrik, glas, gaffel. Något svårsmält va?
slejnard Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 1 timme sedan sa CHAE: Moving on… Tre saker som helt enkelt måste finnas på ert julbord? Jag börjar; julskinka, vörtbröd och revbensspjäll. Bajen bärs och rakade luder. 1
slejnard Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Nämen skämt åsido. Gravad lax, gärna tjälknöl och sillsallad. 1
Fidden Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Ne... En gång såg jag en kartong som det stod ansjovis på. Inte nåt märkligt, med tanke på hur många ben de har.
Neosus Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Näe faktiskt inte men kan tänka mig att det är gott! Vad innehåller en sådan?
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Man byter ut Janen till Slejen. Det kan tex vara skinka eller renskav. Eller broccoli om man är vegetarian. Jag gjorde broccolipaj idag. Gött!
Fidden Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 18 minuter sedan sa slejnard: Man byter ut Janen till Slejen. Det kan tex vara skinka eller renskav. Eller broccoli om man är vegetarian. Jag gjorde broccolipaj idag. Gött! Heter det janen eller janet? Jag vet inte inte, men kanske skulle det bli Jacksons frestelse då? Och då flikar CHAE sin vana trogen in att det är Macaulay Culkin som ska in på lodrät sju. 2
Discipuli Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 5 timmar sedan sa CHAE: OBEY Yepp, redan 88 " how long have they been here?" .. 🤐
CHAE Postat 2 timmar sedan Trådstartare Postat 2 timmar sedan 22 minuter sedan sa Fidden: […] Och då flikar CHAE sin vana trogen in att det är Macaulay Culkin som ska in på lodrät sju. Tack! 3 minuter sedan sa Discipuli: Yepp, redan 88 " how long have they been here?" .. 🤐 Du får ha foliehatten kvar på huvudet ett tag till🙂 Långt ifrån Carpenters bästa filmer; ”the Thing” är den absolut bästa och ”In the Mouth of Madness” är på hedrande andraplats. Båda ingår, som bekant, i hans apokalyps-trilogi. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.