Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
7 minuter sedan sa Neosus:

Jag hade Dill Skruvar men det tog slut för en liiiiiten liten stund sedan... 

Hade är tråkigt. Fast innan är man ju så sugen. Efter är man kräkless så då gör det inget att man bara hade. Bäst är ändå ögonblicket när man har. 

Postat
On 2025-04-15 at 16:35 sa slejnard:

Jag funderar också på vad jag ska göra på jobbet så småningom 🤔. Vill inte tillbaka till målaryrket. Folkölskola kanske 🤔 

Skulle inte fiskeguide vara nåt för dig? 😀

Postat
5 timmar sedan sa slejnard:

Snyggt! Bra gitarrljud. Får lite känsla av Pink Floyd där i början. 👍

Eller hur!!🖤

3 timmar sedan sa Dark Of Light:

[…]Du är en duktig musiker och har många bra idéer. […]

👆🏼

What he said!

Postat

Apråpå arbete...

Jah, jag är hjärtinnerligt trött på mitt jobb också. Ja, jag vet.... Jag har åtminstone ett men... Inget vidare längre. Längre arb.tider, varannan helg och mer arbete. Näh. Jag står inte ut.

Postat
13 minuter sedan sa Dark Of Light:

Apråpå arbete...

Jah, jag är hjärtinnerligt trött på mitt jobb också. Ja, jag vet.... Jag har åtminstone ett men... Inget vidare längre. Längre arb.tider, varannan helg och mer arbete. Näh. Jag står inte ut.

Vad skulle du vilja jobba med?

Postat
14 minuter sedan sa Analogfreak:

Vad skulle du vilja jobba med?

Åh... Det är ju frågan... Just nu, något som jag inte behöver "ta med hem". Industri, montering, något administrativt?

Har ju jobbat med allt möjligt egentligen genom tiderna. Bl. a garagebiträde inom polisen, skolvaktmästare, kamratstödjare inom skolan, butiksbiträde, lagerchef, truckförare, industriarbetare och nu bussförare.

Rörigt värre, men det är bra erfarenheter.... om nu sådant räknas numer... 

Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Åh... Det är ju frågan... Just nu, något som jag inte behöver "ta med hem". Industri, montering, något administrativt?

Har ju jobbat med allt möjligt egentligen genom tiderna. Bl. a garagebiträde inom polisen, skolvaktmästare, kamratstödjare inom skolan, butiksbiträde, lagerchef, truckförare, industriarbetare och nu bussförare.

Rörigt värre, men det är bra erfarenheter.... om nu sådant räknas numer... 

Gynekolog kanske för du lär ju inte få ta med dig follikeln hem.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.