Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Annons
Postat (redigerat)

SÄ efter 17 Är pÄ forumet Àr det Àntligen dags för din första gitarr?

Harley Benton har prisvÀrda paket.

Redigerat av Analogfreak
  • Haha 1
Postat

Har egentligen ingen Ă„sikt om det ena eller andra paketet, men ett tips Ă€r att kolla begagnat-marknaden. Skulle tro att vĂ€ldigt mĂ„nga liknande paket snabbt sĂ€ljs/ges bort/slĂ€ngs, antingen för att man vill ha nĂ„got bĂ€ttre eller för att man tröttnat. 

Postat

Hej tack för tips, ja, trots att jag Àr medlem sedan tidigare vill jag ha en enkel vit elgitarr med förstÀrkare. Kollat begagnat-marknaden en tid men inte hittat nÄt varför jag nu skrev inlÀgget, sÄ har nÄgon fler svar Àr de vÀlkomna.

Postat

Jag skulle nog valt den med 40 w, mer ljud i den förstĂ€rkaren. I övrigt sĂ„ brukar gitarrerna vara undermĂ„liga, sĂ€mre byggkvalitĂ©, i den prisklassen. Dom hĂ„ller stĂ€mningen sĂ€mre, intoneringen vid dom nedre banden Ă€r dĂ„lig extra mĂ€rkbart med nedersta strĂ€ngen. 

Personligen skulle jag valt att spara ihop lite mer pengar och satsa mer pĂ„ gitarren istĂ€llet. 

Men mellan dessa paket skulle jag valt den senare. Som sagt.

• 4 veckor senare...
Postat

Jag sÀger som de andra, ska man köpa nytt och bara har rÄd med det billigaste Àr det bÀttre att spara ett tag till och gÄ upp en prisklass. (Och kanske dyker ett fynd pÄ Blocket upp under tiden.)

Postat

Allt Noel Gallagher behövde var en spegel för helfigur. SĂ„g det bra ut blev det köp. Vit elgitarr-för jĂ€vla fint till rock/pop/country/jazz/ allt utom Segovia men ENRÖDELEKTRISKGITARR ....ojojoj

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.