puffra Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 tja, tänkte bara tipsa om en grym gratis-skiva som finns för nerladdning på 17minutes.tk. Skivan heter 17 minutes of relief. Vet inte riktigt vad man ska säga att det är för typ av musik. ladda ner och lyssna själva istället!.. sprid adressen vidare om ni gillar musiken!... peace. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 maj 2005 Dela Postat 6 maj 2005 Yo pee!!...sitter å tankar skivan nu...nice desig på sidan iaf, ska käka nu...Peace! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
puffra Postat 7 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 7 maj 2005 Yo pee!!...sitter å tankar skivan nu...nice desig på sidan iaf, ska käka nu...Peace! lyssnade du på skivan sen eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 maj 2005 Dela Postat 7 maj 2005 haha, jo jag lyssnat på den nu. Jävligt grymm faktiskt. Sjysst sound på hela grejern iaf 😄...äkligt skillat ljud tycker jag. Bra låtval å så...lite Dreamtheater influenser av mackan där hörde jag 😆. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
puffra Postat 7 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 7 maj 2005 sov inte på det här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.