pepsmann Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Jag spelar i två band och ska skriva under ett antal kontrakt med ett skivbolag som vill kontraktera det ena bandet. Det förekommer både skivavtal och artistavtal. Vad innebär ett artistavtal (standard) och hur påverkar det mig om jag vill spela med andra band, släppa egna skivor etc?
Snow Brigade Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Får ni inte lära er det på utbildningen? 😱 Är det HH som har grejer på gång?
pepsmann Postat 6 maj 2005 Trådstartare Postat 6 maj 2005 Japp! och David.. Borde väl kunna allt det här egentligen 🙂
Snow Brigade Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Kul att det rullar på. Som jag brukar säga, när jag hörde HH första gången så tänkte jag lägga av. Det blir ju inte bättre, så varför ska man hålla på? 🙂
Peder Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Hej! JAg skulle noh drista mig till o säga att MM är i paritet med HH! MVH-Peder
brojd Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Hej! JAg skulle noh drista mig till o säga att MM är i paritet med HH! MVH-Peder Mighty Mussolini & Heil Hitler?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.