ala Postat 27 februari 2020 Postat 27 februari 2020 (redigerat) HallĂ„ folks Jag fĂ„r f-n inte till det hĂ€r och jag inbillar mig att man hittar problemet nĂ„nstans i min vĂ€nstra hjĂ€rnhalva. Jag vill skicka en signal frĂ„n en kanal i PT ut till min externa Pre 73 och tillbaka till PT...detta via mitt Scarlett 6i6 (2gen) interface. Det var lĂ€nge sen jag kĂ€nde mig sĂ„ korkad och jag skyller alltihop pĂ„ den f-bannade Focusrite Control đ Jag begriper inte hur man kan göra nĂ„got sĂ„ opedagogiskt ..eller sĂ„ Ă€r det den dĂ€r hjĂ€rnhalvan đ€ Vilket som, det borde vĂ€l gĂ„ att göra iaf ..tanken Ă€r att jag iom det i efterskott kan vĂ€lja kanaler/instrument att "mjuka till". NĂ„gon ? Redigerat 27 februari 2020 av ala
JakobP Postat 27 februari 2020 Postat 27 februari 2020 https://support.focusrite.com/hc/en-gb/articles/207354755-How-do-I-create-a-Hardware-Insert-in-Pro-Tools- 1
JakobP Postat 29 februari 2020 Postat 29 februari 2020 (redigerat) đ (FörstĂ„r att du tycker det Ă€r opedagogiskt, kör Logic sjĂ€lv och dĂ€r Ă€r det hur enkelt som helst, bara att inserta en I/O plugin pĂ„ spĂ„ret, ange rĂ€tt input/output, klart... ) Redigerat 29 februari 2020 av JakobP
ala Postat 29 februari 2020 TrĂ„dstartare Postat 29 februari 2020 Njaa..i PT Ă€r det vĂ€l inga större problem, dĂ€remot Mix Control .. Och det Ă€r den nyare varianten dĂ€r det finns flikar med input alt output men sedan ligger bĂ„de in & ut under output ..förvirrande för gubbstrutt đ Dock verkar det som jag fĂ„tt till`et nu sĂ„ đđșđ Ps Logic e bra, har kikat in lite men vetef-n om jag har nerverna att börja lĂ€r in nytt ..
JakobP Postat 29 februari 2020 Postat 29 februari 2020 Det förstĂ„r jag, Ă€r man inkörd pĂ„ sin daw Ă€r det nog svĂ„rt att byta, vill inte ens tĂ€nka tanken sjĂ€lv... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.