Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej pÄ er ungdomar!

Efter senaste uppdateringen/ombyggnationen har jag haft problem med inloggning till forat. I bland lirar det ibland inte. NÀr det inte lirar berÀttar ilsken röd skylt att det anvÀndarnamn och/eller lösenord Àr felaktigt och jag snÀllt vÀnta i hela femton (15) minuter innan jag kan logga in igen. DÄ brukar det fungera problemfritt igen. Har aldrig haft nÄgra som helst problem förut och att detta fenomen uppkommer helt slumpmÀssigt, ska tillÀggas. Kör f ö senaste versionen av Firefox.

Är det nĂ„gon annan som upplevt samma problem?😕

Ha en fortsatt bra sommar.

VĂ€nligen,

CHAE

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Var bara i början som jag hade problem, mest med mobilen, men har funkat felfritt. Kör ocksÄ firefox och senaste sÄ konstigt att det funkar för mig men inte dig. 

Postat
27 minuter sedan, Die Hard said:

Var bara i början som jag hade problem, mest med mobilen, men har funkat felfritt. Kör ocksÄ firefox och senaste sÄ konstigt att det funkar för mig men inte dig. 

Har aldrig haft med mobilinloggning, men pÄ laptopen knasar det emellanÄt.

Skumt.

/CHAE

Postat

Testa att skriva lösenordet i Notepad först sÄ du ser tecknen. Loggar jag in pÄ diverse siter via sonens speltangentbord sÄ blir det ganska ofta "feltryck".

Kör dÀrför Notepad och copy/paste pÄ den

Postat (redigerat)

edit

Redigerat av GĂ€st
Postat
13 minuter sedan, peterT said:

Jag ligger inloggad hela tiden, och det funkar bra.

Samma hÀr mobilwise, vill sÀga och dÄ Àr det inga problem.

Postat

Tack alla som (hittills) har bidragit i trĂ„den🙂

Postat

Min casperfren anvĂ€ndare dog tyvĂ€rr. BegĂ€rde nytt lösen pĂ„ ny webblĂ€sare, inget mejl kommer till min mejladress och inlogget blev lĂ„st för jag ska ”bekrĂ€fta min mejladress”

mvh casper

Postat
3 timmar sedan, slejnard said:

Har inte problem med inloggningen. DÀremot ligger inlÀgget kvar efter att det Àr postat. 

Aa, de som verkligen har problem med inlogg kan ju inte ens utrycka det tyvĂ€rr đŸ€Ł

• Haha 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.