Jump to content
Annons

Problem med inloggning


CHAE

Recommended Posts

Hej på er ungdomar!

Efter senaste uppdateringen/ombyggnationen har jag haft problem med inloggning till forat. I bland lirar det ibland inte. När det inte lirar berättar ilsken röd skylt att det användarnamn och/eller lösenord är felaktigt och jag snällt vänta i hela femton (15) minuter innan jag kan logga in igen. Då brukar det fungera problemfritt igen. Har aldrig haft några som helst problem förut och att detta fenomen uppkommer helt slumpmässigt, ska tilläggas. Kör f ö senaste versionen av Firefox.

Är det någon annan som upplevt samma problem?😕

Ha en fortsatt bra sommar.

Vänligen,

CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Var bara i början som jag hade problem, mest med mobilen, men har funkat felfritt. Kör också firefox och senaste så konstigt att det funkar för mig men inte dig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, Die Hard said:

Var bara i början som jag hade problem, mest med mobilen, men har funkat felfritt. Kör också firefox och senaste så konstigt att det funkar för mig men inte dig. 

Har aldrig haft med mobilinloggning, men på laptopen knasar det emellanåt.

Skumt.

/CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

Testa att skriva lösenordet i Notepad först så du ser tecknen. Loggar jag in på diverse siter via sonens speltangentbord så blir det ganska ofta "feltryck".

Kör därför Notepad och copy/paste på den

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, peterT said:

Jag ligger inloggad hela tiden, och det funkar bra.

Samma här mobilwise, vill säga och då är det inga problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...