Jump to content
Annons

musik/ dj partner sökes


oscarsvensson

Recommended Posts

Tjena ni som har hittat hit! skulle gärna vilja hitta någon att kunna skapa musik med! har precis köpt FL studio och är ganska ny på det. Men pluggar på ett musikprogram på gymnasiet så jag har lite kunnighet inom musik. Jag tycker det är sjukt kul och skulle gärna ha någon att skapa musik med, helst åt avicii, vigiland hållet! vill utvecklas och följa min dröm så om någon är intresserad så är det bara att höra av sig! mvh. Oscar

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Är sugen på att sammarbeta, är inte JÄTTEerfaren men kan ändå säga att jag är ganska kunnig. ska börja gymnasiet, är 16 år Och använder fl Studio precis som du. Finns det något lättare sätt att snacka? Instagram,snapchat, sms mm.

Mvh Nils

Redigerat av Niils
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!
Är 18 år och har hållit på med mixning och mastering i några år nu och behöver fler människor att jobba med. Har även spelat gitarr i över 10 år och gillar att göra beats som både är elektroniska, men även med analoga inspelningar. Ifall du är sugen på att samarbeta är det bara att höra av dig till detta numret!:

0704383696

mvh Filip

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...