oscarsvensson 0 Posted July 20, 2018 Tjena ni som har hittat hit! skulle gärna vilja hitta någon att kunna skapa musik med! har precis köpt FL studio och är ganska ny på det. Men pluggar på ett musikprogram på gymnasiet så jag har lite kunnighet inom musik. Jag tycker det är sjukt kul och skulle gärna ha någon att skapa musik med, helst åt avicii, vigiland hållet! vill utvecklas och följa min dröm så om någon är intresserad så är det bara att höra av sig! mvh. Oscar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niils 0 Posted July 22, 2018 (edited) Är sugen på att sammarbeta, är inte JÄTTEerfaren men kan ändå säga att jag är ganska kunnig. ska börja gymnasiet, är 16 år Och använder fl Studio precis som du. Finns det något lättare sätt att snacka? Instagram,snapchat, sms mm. Mvh Nils Edited July 22, 2018 by Niils Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filip Senneby 1 Posted July 25, 2018 Tjena! Är 18 år och har hållit på med mixning och mastering i några år nu och behöver fler människor att jobba med. Har även spelat gitarr i över 10 år och gillar att göra beats som både är elektroniska, men även med analoga inspelningar. Ifall du är sugen på att samarbeta är det bara att höra av dig till detta numret!: 0704383696 mvh Filip Quote Share this post Link to post Share on other sites