Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
minett kan dyka upp son en flashback senare...

säkert? erfarenhet?

Dläv rånad i en taxi i Stockholm. Sedan stannade han i en tunnel och slängde ut mig där. Jag hadde fåt äran att pröva på hans macegun och var alldeles vimmelkantig och vaknade på sjukhus. Några dar senare så skulle jag handla på ett snaddköp i Gustavsberg och då hörde jag en bil som tutade i kön bakom mig vände mig om och skrämnde skiten ur en kärring som stod bakom mig. Sedan när jag skulle somna så kom minnesbilden tilbaks så kraftigt att jag rullad åt sidan och slog huvudet i väggen (och jag som redan hadde hjärnskakning) och trodde ett tag att jag blivit påkörd igen...

åh fy fan :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

MarcusRombo (oregistrerad)
Granris?  🙂

Jofan bah bra. Själv da?  🙂

jo, det är fint granris. lite ont i handen bara. blev påhoppad av skinheads igår. dock är bara handen skadad. var tvungen att springa, det var en som var rätt stor :rolleyes:

Vad ahr du för dig?

Fan oxå va läskit. Fick du stryk eller?

nja, jag hann springa innan. egentligen brukar jag inte ha problem med sådant. för jag är själv rätt stor. iaf lång. och relativt bred. men den där snubben var biffig alltså. min handskada är dock skum. han sparkade mot mig, men jag kan ju knappast ha haft handen så lågt. jag kan inte ha slagit han heller, för jag kan inte göra det med vänsterhanden. kan inte göra något alls med den typ 🙂 minns ingenting, jag minns att hann sprang mot mig, sen minns jag inte, sen minns jag när jag sprang. 😠😆

Låter som en lyckad fest. 😄😛😱

hahahaha 😄 njaaaaaaaa. f****n fick tag i min mobil också, sen kastade han den efter mig. den var inte så hel 🙂 var och köpte en ny idag. Sony Ericsson J300i, den är söt 🙂

Hugaligen. Verkar gå vilt till där hos dig. Nokia är bra prylar.

Ja fy fan! Den som gick sönder var en 6310, SÅ JÄVLA BRA TELEFON! Absolut den bästa jag nånsin använvt. Dock var 3310 värdelös. Hade 5 olika sådana, alla gick sönder!!!!!! 😄😛😛

Ja 3310 är helt värdelös. Själv har jag en gammal 6150. Funkar alldeles perfekt. Har inte behövt byta batteri heller men det är nog kanske dax nu. Telefon jäveln måste vara minst 5 år gammal nu.

Helt otroligt att dom kan göra telefoner....

åh fan! häftigt 🙂 Det verkar faktiskt som att min nya inte är så dum iaf. det är en av dom senaste lurarna tror jag. ny och fräsch 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Annars så är ju knähundar ett lämpligt val. För då måste de mänskliga honorna böja sig ganska djupt. Och det förstärker efekten an hundtricket regält. Men se upp för pentinärer med urigningar! Möter ni sådana så SPRING! (eller gå lite fortare bara)

😛:rolleyes:🙂😠😆😱😛😄😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Granris?  🙂

Jofan bah bra. Själv da?  🙂

jo, det är fint granris. lite ont i handen bara. blev påhoppad av skinheads igår. dock är bara handen skadad. var tvungen att springa, det var en som var rätt stor :rolleyes:

Vad ahr du för dig?

Fan oxå va läskit. Fick du stryk eller?

nja, jag hann springa innan. egentligen brukar jag inte ha problem med sådant. för jag är själv rätt stor. iaf lång. och relativt bred. men den där snubben var biffig alltså. min handskada är dock skum. han sparkade mot mig, men jag kan ju knappast ha haft handen så lågt. jag kan inte ha slagit han heller, för jag kan inte göra det med vänsterhanden. kan inte göra något alls med den typ 🙂 minns ingenting, jag minns att hann sprang mot mig, sen minns jag inte, sen minns jag när jag sprang. 😠😆

Låter som en lyckad fest. 😄😛😱

hahahaha 😄 njaaaaaaaa. f****n fick tag i min mobil också, sen kastade han den efter mig. den var inte så hel 🙂 var och köpte en ny idag. Sony Ericsson J300i, den är söt 🙂

Hugaligen. Verkar gå vilt till där hos dig. Nokia är bra prylar.

Ja fy fan! Den som gick sönder var en 6310, SÅ JÄVLA BRA TELEFON! Absolut den bästa jag nånsin använvt. Dock var 3310 värdelös. Hade 5 olika sådana, alla gick sönder!!!!!! 😄😛😛

Ja 3310 är helt värdelös. Själv har jag en gammal 6150. Funkar alldeles perfekt. Har inte behövt byta batteri heller men det är nog kanske dax nu. Telefon jäveln måste vara minst 5 år gammal nu.

Helt otroligt att dom kan göra telefoner....

åh fan! häftigt 🙂 Det verkar faktiskt som att min nya inte är så dum iaf. det är en av dom senaste lurarna tror jag. ny och fräsch 🙂

Sony Ericson gör bra prylar oxå. Helt klart.

jojo, det är klart. Men jag var skeptisk för att jag alltid kört Nokia. Och jag älskar Nokias knappsatser! underbara. min nya känns inte alls lika robust! 🙂 jävla %%#&%/%#("%%/(" skinheads som var tvungna att förstöra min älskling, jag gjorde ju allt med den (nästan)

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

jag ska dra mig nu hörni! ska upp rätt tidigt imorgon så jag kan gå och lägga ig rätt tidigt imorgon. Sen på tisdag åker ajg till lysekil, då kommer ni inte få se mig på heeeeeela veckan. nästan. kommer hem på fredag igen :rolleyes: syns imorgon en stund! Hej då allihopa!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Granris?  🙂

Jofan bah bra. Själv da?  🙂

jo, det är fint granris. lite ont i handen bara. blev påhoppad av skinheads igår. dock är bara handen skadad. var tvungen att springa, det var en som var rätt stor :rolleyes:

Vad ahr du för dig?

Fan oxå va läskit. Fick du stryk eller?

nja, jag hann springa innan. egentligen brukar jag inte ha problem med sådant. för jag är själv rätt stor. iaf lång. och relativt bred. men den där snubben var biffig alltså. min handskada är dock skum. han sparkade mot mig, men jag kan ju knappast ha haft handen så lågt. jag kan inte ha slagit han heller, för jag kan inte göra det med vänsterhanden. kan inte göra något alls med den typ 🙂 minns ingenting, jag minns att hann sprang mot mig, sen minns jag inte, sen minns jag när jag sprang. 😠🙂

Låter som en lyckad fest. 🙂😄😱

hahahaha 🙂 njaaaaaaaa. f****n fick tag i min mobil också, sen kastade han den efter mig. den var inte så hel 🙂 var och köpte en ny idag. Sony Ericsson J300i, den är söt 🙂

Hugaligen. Verkar gå vilt till där hos dig. Nokia är bra prylar.

Ja fy fan! Den som gick sönder var en 6310, SÅ JÄVLA BRA TELEFON! Absolut den bästa jag nånsin använvt. Dock var 3310 värdelös. Hade 5 olika sådana, alla gick sönder!!!!!! 😄😛🙂

Ja 3310 är helt värdelös. Själv har jag en gammal 6150. Funkar alldeles perfekt. Har inte behövt byta batteri heller men det är nog kanske dax nu. Telefon jäveln måste vara minst 5 år gammal nu.

Helt otroligt att dom kan göra telefoner....

åh fan! häftigt 🙂 Det verkar faktiskt som att min nya inte är så dum iaf. det är en av dom senaste lurarna tror jag. ny och fräsch 🙂

Sony Ericson gör bra prylar oxå. Helt klart.

jojo, det är klart. Men jag var skeptisk för att jag alltid kört Nokia. Och jag älskar Nokias knappsatser! underbara. min nya känns inte alls lika robust! 🙁 jävla %%#&%/%#("%%/(" skinheads som var tvungna att förstöra min älskling, jag gjorde ju allt med den (nästan)

Det är inte kul alls. Fyfan.

...själv blev jag påbackad i Sunna. Rakt på min nya bil. Så jävla off man blir alltså.

Sunne menar jag....

åååh arrrgh 🙂😆😛😛😄

Link to comment
Dela på andra sajter

jag ska dra mig nu hörni! ska upp rätt tidigt imorgon så jag kan gå och lägga ig rätt tidigt imorgon. Sen på tisdag åker ajg till lysekil, då kommer ni inte få se mig på heeeeeela veckan. nästan. kommer hem på fredag igen 😉 syns imorgon en stund! Hej då allihopa!

Hare bra som fan då´ra!

😱

Jag åkte igenom sunne igår.

edit: och Grums

Redigerat av VacUm
Link to comment
Dela på andra sajter

Får dra mitt strå till stacken...

Kan passa på att nämna för dom, som inte redan läst det

i VeckoRevyn eller så, att Gud Hatar Sverige.

Fanns tydligen massa mer han inte tyckte om oxå.

O för o svara nån på frågan om offecielt rekord, har ingen ening.

Vi driver dock en "I´m Bored" topic på vårt forum, med just nu 12555 replys.

Så den här tråden har en bit kvar. 🙁

Redigerat av Wiseman
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Fy fan vad bra vi är 🙂

Nej...jag är bra.

Ni andra är ok.

Nej, du är bra Pluffis, för du skapade den här tråden 🙂 Men jag är bäst, för jag har skrivit mest 🙂🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
skriva skriva skriva....skriva skriva...lala la la nana dumpa dumpa umpadump ump! Crash crash! pam pam pam umpf! smäll smäll smäll!!

kiss kiss

Link to comment
Dela på andra sajter

"inlägga" var ett roligt verb 😉

Själv fyller jag det här inlägget med brist på fantasi, så det blir inte längre än så här.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Sådär, nu drar till Lysekil om några timmar. Blir borta tills Fredag, syns då. Och se till att skriva riktigt jävla ordentligt här 😆 Jag SKA minst se att ni kommit till 180 när jag är tillbaka!

Ta det lugnt allihopa! 😄

Hej så länge!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja 88:an. En go glass.

Tjenare Per förresten!!

😛

Tjenare Grahn, skall nog ta en glass nu, men det blir en Siatrollis, korkad som jag är har jag åkt in till jobbet på semestern och här finns bara Siaglass (men den är jävligt god!!!!!!!!!!!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja 88:an. En go glass.

Tjenare Per förresten!!

😕

Tjenare Grahn, skall nog ta en glass nu, men det blir en Siatrollis, korkad som jag är har jag åkt in till jobbet på semestern och här finns bara Siaglass (men den är jävligt god!!!!!!!!!!!)

Jafan. Man kan ha semester än fast man är på jobbet.

Siaglass har jag inte smakat....tror jag.

🙂

Ligger i Slöinge (hittar du dit?). Jäkligt goda glassar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...