tom Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Håller på att mixa min nya låt. I mina öron så låter mixen bra. Men det är alltid bra och höra från fler vad dom tycker. Så är det något i mixen som inte låter bra. låt höra. Bortom horizonten Link to comment Share on other sites More sharing options...
stajo Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 I mina öronen låter det också bra, jättebra. Skulle vara glad om jag fick till en sådan mix 🙂. Om det skulle vara något är det väl i så fall kören som jag tycker låter lite burkig på något sätt, eller som de pressar munnen mot mikrofonen, lite mer diskant där kanske, och då säger jag kanske för bra låter det ju! En bra och glad låt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom Posted April 22, 2005 Author Share Posted April 22, 2005 Att kören låter lite burkig hör jag nu. Det är en sak som jag får ändra på. Tackar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Ekberg Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Trevlig medryckande låt! Håkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom Posted April 22, 2005 Author Share Posted April 22, 2005 Trevlig medryckande låt! Håkan Tack 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts