morphex Postat 1 april 2016 Postat 1 april 2016 Heisann. 🙂 Jeg er en 35 år gammel norsk mann som nettopp registrerte meg på forumet. Jeg har alltid vært glad i musikk, og de seneste 3 årene har jeg holdt på jevnt og trutt med improvisasjon, cover-låter, komponering, remixing, produksjon og så videre. Jeg synes jeg er forholdsvis god på gitar, OK til å synge og kan også spille litt trommer. Audacity er programmet jeg bruker for å jobbe med musikk. Jeg har også brukt Hydrogen (trommemaskin som kjører på Linux). Jeg har en SoundCloud side her: https://soundcloud.com/morten-w-petersen/ Og jeg har også noen cover-låter på YouTube, men forsto det slik at man ikke ønsket linker til opphavsbeskyttet materiale her.
morphex Postat 1 april 2016 Trådstartare Postat 1 april 2016 Välkommen hit! Pilsner finns i kylen! ☺️ Hehe.. tackar. 😆
morphex Postat 1 april 2016 Trådstartare Postat 1 april 2016 Välkommen. Bor du i Norge? Takk. Ja, bor i Trondheim. Er innimellom en tur til Sverige for å kjøpe snus, øl og vin. ☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.