Minja Postat 25 september 2015 Postat 25 september 2015 Hej! Helt plötsligt i måndags slutade mina UAD-2 Satellitepluggar att fungera.. Poppar upp meddelande om att jag måste uppgradera för att kunna använda pluggarna.. Jag har en Mac OS X 10.6.8, så datorn klarar inte en uppgradering.. Har lagt tusentals kronor på dessa pluggar som jag laddat ner på den och är mitt uppe i slutmix/mastring av låtar med pluggarna i projekten. Har försökt komma i kontakt med supporten på Universel Audio, men inget svar.. Någon som varit med om samma här? Bara att acceptera att mina dyra pluggar plötsligt "går upp i rök"? 😕 JätteTacksam för tips om nå´n vet en lösning här!
Minja Postat 25 september 2015 Trådstartare Postat 25 september 2015 Hej igen..! Vill bara meddela att det funkar igen! 🙂 Ena porten på ljudkortet hade lagt av och eftersom Satelliten o ljudkortet är ihopkopplade med en hub började visst allt att strula. Ja, mycket märkligt kan hända i teknikens värld, ha en skön helg alla!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.