rammega Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Hej har denna plugg. Skulle vilja ha 2 st session i samma prodject. AlltsÄ samma ljud men med olika instÀllningar. SÄ fort jag Àndrar nÄgot i den ena sÄ blir det lika i den andra. Hur gör jag dÄ?
laban1 Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 Har du tvÄ olika instanser av Kontakt pÄ var sitt track? Vad Àr det du Àndrar? Vilket DAW?
rammega Postat 16 september 2015 TrÄdstartare Postat 16 september 2015 jag startar 2 kontakt med session strings och samma ljutpacht pÄ 2 olika spÄr. Jag vill sedan förÀnda lite pÄ en av dom. men dÄ bli det lika pÄ bÄda tracksen. Cubase 8 Pro
laban1 Postat 16 september 2015 Postat 16 september 2015 jag startar 2 kontakt med session strings och samma ljutpacht pÄ 2 olika spÄr. Jag vill sedan förÀnda lite pÄ en av dom. men dÄ bli det lika pÄ bÄda tracksen. Cubase 8 Pro Vad Àr det du Àndrar?
rammega Postat 17 september 2015 TrÄdstartare Postat 17 september 2015 Jag Àndrar pÄ en parameter som gör att det inte blir automatisk beat.
Claes Holmerup Postat 17 september 2015 Postat 17 september 2015 Ăr det instrumentspĂ„r eller midispĂ„r?
rammega Postat 21 september 2015 TrÄdstartare Postat 21 september 2015 Jag formulerar om denna frÄga: hur fÄr jag 2 Kontakt ( med session strings) att bli oberoende av varann i Cubase 8 pro?
Claes Holmerup Postat 21 september 2015 Postat 21 september 2015 Jag har inte haft tid att testa. đ För att fĂ„ separata instanser, sĂ„ laddar du in Kontakt i tvĂ„ instrument-slots och skapar sedan tvĂ„ midispĂ„r som pekar pĂ„ varsin instrument-slot. DĂ„ borde de funka helt oberoende av varandra.
rammega Postat 29 september 2015 TrÄdstartare Postat 29 september 2015 Hej Clas. Jag hade fel version av KOntakt player. SÄ nu funkar det som det ska
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.