rockstone Postat 21 augusti 2015 Postat 21 augusti 2015 Tänte fixa sångstämmorna, men vid 70% så hänger sig datorn, sånn har den inte vart förut. Vad är felet
Claes Holmerup Postat 22 augusti 2015 Postat 22 augusti 2015 Har du gjort någon uppdatering av Cubase eller Autotune sedan du använde det senast i samma omfattning? För lite RAM? För lite plats kvar på hårddisken som Autotune jobbar mot?
rockstone Postat 8 september 2015 Trådstartare Postat 8 september 2015 Jag har inte gjort nån uppdatering, har 8 gig i ram, har 25 gig ledigt på hårddisken. om jag bara analyzerar ett ord så kan det gå,men annars häger den sig. Vad kan det va?? Har funkat bra förut
JJRockford Postat 9 september 2015 Postat 9 september 2015 Hos mig blev all audio-editering otroligt seg i en låt efter ett tag. Funderade lite om kom på att det möjligen kunde komma sig av att låten innehöll ovanligt många kopieringar, "convert to real copy" och editeringar på allting. Hittade funktionen "render in place" (motsvarande en exportering av en kanal komplett med alla editeringar och sen importera den enda filen istället). Sen flöt allt på som vanligt igen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.