Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Med på PC Hemmas CD (April) finns EVE Electronic Vintage Ensemble om det nu är av nått intresse. Synthen kostar enligt hemsidan (liqihsynth.com/catalogue.htm) 40 euro och en PC Hemma kostar bara 59.50kr så en liten slant sparar man allt. Fler ljudbanker finns att hämta också.

Håkan

edit: la till att det är Aprilnumret.

Edited by Håkan Ekberg
Annons
Posted (edited)

Intressant.

Hmm, men jag blev osäker, är det en VSTi?

Edit:

Ah, nu såg jag att det är det. 🙂

Edited by D Vibe
Posted

Uhm, vilket nummer är den på btw? Det finns bara Mars-numret i affärerna... Antar att det är April-nuffran vi är ute efter?

Posted
Uhm, vilket nummer är den på btw? Det finns bara Mars-numret i affärerna... Antar att det är April-nuffran vi är ute efter?

Ops!

Ja, det är aprilnumret, glömde bort att jag får den lite tidigare då jag prenumererar, sorry.

Håkan

Posted

Ops!

Ja, det är aprilnumret, glömde bort att jag får den lite tidigare då jag prenumererar, sorry.

Håkan

Det är lugnt 😲 .. Jag köpte aldrig tidningen eftersom jag misstänkte att det var så 😉..

/Daniel

Posted
Synthen kostar enligt hemsidan (liqihsynth.com/catalogue.htm) 40 euro och en PC Hemma kostar bara 59.50kr så en liten slant sparar man allt.

Frågan är bara om det är samma version?

På hemsidan du refererar till står ett serialnummer till Computer Music version. Eftersom PC Hemma också är en tidning antar jag att det är CM-versionen som skickas med PC Hemma?

Isåfall, vad skiljer versionerna åt? T.ex. antal waveforms eller presets osv.

Har du märkt nån skillnad?