Jump to content
Annons

Funkar cubase 5 i windows 8


rockstone

Recommended Posts

Annons

Ptja, min kollega kör 5.5 för att han klarat sig bra med det, och skulle nog fortsÀtta göra det om inte det blir kompabilitetsproblem med dator-OS.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Varför vill man köra Cubase 5?

Jag hade femman lĂ€nge, men bytade till 8:an nyligen. Är fortfarande inte helt lycklig över det valet, kĂ€nns mycket instabilare. Men det kanske lĂ€ttar lite nĂ€r en vant sig vid arbetsflödet, fortfarande massa smĂ„saker som kĂ€nns ovana, t ex sĂ„dana enkla saker som att lĂ€gga till nya VST-instrument eller insert-effekter 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag hade femman lĂ€nge, men bytade till 8:an nyligen. Är fortfarande inte helt lycklig över det valet, kĂ€nns mycket instabilare. Men det kanske lĂ€ttar lite nĂ€r en vant sig vid arbetsflödet, fortfarande massa smĂ„saker som kĂ€nns ovana, t ex sĂ„dana enkla saker som att lĂ€gga till nya VST-instrument eller insert-effekter 🙂

Jag brukar vÀnta lite innan jag uppgraderar, dÄ slipper man buggarna. Blir vÀl 8:an till hösten eller sÄ...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Troligtvis för att folk inte lyckats komma förbi kopieringsskyddet pÄ senare versioner i och med intrÀdet av iLok2.

Femman Àr rÀtt gammal vid det hÀr laget.

Vad har ilok med Cubase att göra?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...