Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Har ni koll pÄ denna dokumentÀren?

http://axemenofsweden.com/media.html

GitarrhjÀltar frÄn Sverige. Kan bli kul! Man kan tjuvlyssna lite redan nu.

Yngwie har tydligen avböjt medverkan.

Annons
Postat

Wow, hÀÀÀftigt namn! Antar att de anser att inte kvinnor kan platsa i deras lilla coola bubbla?

Postat

Wow, hÀÀÀftigt namn! Antar att de anser att inte kvinnor kan platsa i deras lilla coola bubbla?

Mig veterligen sÄ finns det inga svenska kvinnliga gitarr spelare i den klassen.

Postat

Det Àr vÀll vÀldigt fÄ kvinnor i hela vÀrlden som Àr eller har varit gitarr virtuoser. Och dÄ pratar vi inte att sitta och shredda pÄ youtube.

Postat (redigerat)

Det Àr vÀldigt ovanligt. NÄn som har en teori om varför kvinnor kÀmpar för att blir virtuoser pÄ fiol men sÀllan pÄ gitarr?

Redigerat av GĂ€st
Postat

Det Àr vÀldigt ovanligt. NÄn som har en teori om varför kvinnor kÀmpar för att blir virtuoser pÄ fiol men sÀllan pÄ gitarr?

Ingen aning men hade varit kul att fÄ veta

Postat

Mig veterligen sÄ finns det inga svenska kvinnliga gitarr spelare i den klassen.

Hon i Kurt Olssons damorkester var bra.

Postat

Av samma anledning att fÀrre kvinnor spelar ishockey, mekar med bilar och Àr kaxiga; förvÀntningar och strukturer.

Postat

De har med Jessica GÀrdlund i dagslÀget.

Oki! Bra 🙂

Postat (redigerat)

Av samma anledning att fÀrre kvinnor spelar ishockey, mekar med bilar och Àr kaxiga; förvÀntningar och strukturer.

Utan mÀn hade inte den genren som du tycker om och skriver musik i funnits, gör det inte ont i ditt hjÀrta? Har det oxÄ med förvÀntningar och strukturer att göra?

Inte ens internet hade funnits utan mÀn.

Redigerat av ironman
Postat (redigerat)

Utan mÀn hade inte den genren som du tycker om och skriver musik i funnits, gör det inte ont i ditt hjÀrta? Har det oxÄ med förvÀntningar och strukturer att göra?

Inte ens internet hade funnits utan mÀn.

Eh.

Ja. Att pojkar fÄtt datorer och flickor fÄtt sminkdockor Àr naturligtvis avgörande för att teknikbranschen bestÄr av övervÀgande mest mÀn. Struktur och förvÀntningar.

FöljdfrÄga:

Hur vet du att internet och musikgenren du pratar om inte hade existerat om pojkar och flickor fÄtt leka med bÄde och?

Redigerat av D Vibe
Postat

FöljdfrÄga:

Hur vet du att internet och musikgenren du pratar om inte hade existerat om pojkar och flickor fÄtt leka med bÄde och?

Det kan jag inte svara pÄ jag vet bara att kvinnor har haft samma möjligheter som mÀn de senaste 50 Ären i vÀst och i den civiliserade del av vÀrlden.

Varför Àr det oftast det kvinnliga djuret som stannar hemma med sina avkommor? Visst det finns Àven djur dÀr det Àr tvÀrtom men det första alternativet Àr vanligast. Tror du dÄ att vÄra nÀrmsta slÀktingar djuren ocksÄ kör med struktur och förvÀntningar eller Àr det nÄgot biologiskt som ligger bakom?

Jag vet dock att mÄnga mÀnniskor Àr avundsjuka och skyller pÄ allt möjligt för att dom inte lyckas nÄ dit dÀr dom vill. BÀste person skall alltid ha jobbet oavsett kön hudfÀrg osv.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Oki! Bra 🙂

Jaha och det dÀr var vÀl inget mÀrkvÀrdigt?

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Tjejer: jag vill bli sÄngerska och soloartist. Killar: jag vill spela i ett band.

Postat

Oki! Bra 🙂

Jag mÄste bara frÄga för du gillar ju inte ens rock. Har du lyssnat pÄ gitarristerna som Àr med ?och vad var det som gjorde att det var sÄ bra att just hon Àr med? Var det för att hon gjorde nÄgot bra eller var det som jag misstÀnker att du endast tyckte det var bra för att hon Àr tjej?

• 6 mĂ„nader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.