Jump to content
Annons

Musikproducent/ljudtekniker söker artister


Gäst

Recommended Posts

Hej!

Jag söker nya artister/band att jobba med. I min portfolio kan ni se tidigare projekt jag har arbetat med.

Jag erbjuder inspelning, mixning och mastering.

Musikstil spelar ingen större roll. Jag kan ta mig an det mest från jazz till metal. Jag har en egen studio i Linköping. Tveka inte att höra av er 🙂

http://martinsamuelsson.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Låter väldigt intressant, bor själv i linköping och vill få ihop någon låt iaf (rappare).

Vad kul! Skicka en demo till mig via mail: info@martinsamuelsson.com så diskuterar vi vidare!

Liljeholmen där gick jag också men 1995 om jag minns rätt. Då hette linjen Musik teknik. Lycka till med studion.

Alright, kul 🙂 Tack Sven!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Hej!

Har egentligen inget att tillföra just nu, men håller på med musik och har snart spelat in två plattor själv hemma i lägenheten.

Andra plattan kommer bli "bättre" än den första, men kan eventuellt vara trött på att skriva, spela in, mixa och mastra allting själv framöver.

Så tänkte säga hej och flagga för att jag eventuellt är intresserad av samarbete! Kul att du har studion här i Linköping också.

Här är min första:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Har egentligen inget att tillföra just nu, men håller på med musik och har snart spelat in två plattor själv hemma i lägenheten.

Andra plattan kommer bli "bättre" än den första, men kan eventuellt vara trött på att skriva, spela in, mixa och mastra allting själv framöver.

Så tänkte säga hej och flagga för att jag eventuellt är intresserad av samarbete! Kul att du har studion här i Linköping också.

Här är min första: https://soundcloud.com/davidgustafsson-2/sets/jag-vet-att-du-vill-ha-mig

Vad kul David! Om du behöver hjälp med något gällande dina album så är det bara att du hör av dig 🙂

Du når mig lättast på mail: info[at]martinsamuelsson.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Väldigt intressant. Jag skulle vilja komma i kontakt med någon liknande person i Stockholm.

Ska göra akustiska inspelningar. Maila:

info@dickharrismusic.se

Ha det gott.

/Dicke.

Önskar dig lycka till Dicke! Annars är det bara att komma ner till Linköping och spela in hos mig 🙂

Redigerat av Martin Samuelsson Prod
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Har fått ett par napp på grund av denna tråd! Kul att se att det finns intresse. Tack till alla som har delat och/eller kolla in 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hej! Jag är väldigt intresserad av att kunna få en mer proffsig inspelning av mina låtar med text till. Jag komponerar blandad musik som t, ex ballader, pop, country mm. Du kan gärna gå in på youtube och kolla på låten FACEBOOK IGEN som jag lagt ut där. Hör gärna av dig.

Mvh. Benny Nyström!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...