Jump to content
Annons

Problem med Cubase SX1

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Hej

Testade Cubase SX för en tid sedan (kör FL egentligen), men det funkade inte riktigt med latencyn (gick itne att arbeta alls). Jag har Audiophile Delta 24/96, kommer inte ihåg vad jag hade för inställningar. Nu till min fråga, är det någon som haft liknande problem med just Delta 24/96 tillsammans med SX? Kan även nämna att jag kör XP med 512RAM och Celeron på 2,4.

Peace

Annons
Postat

Jag har ej uppdaterat drivern, har precis laddat ner nya. Jag tror att det är 1.05 eller något liknande jag har testat. Har det dock inte installerat at the moment.

Postat

M-Audio Audiophile delta 24/96... om du installerat drivrutinen korrekt ska du gå in under VSTsettings ( tror jag det var ) och välja M-audio's ASIO drivrutin

Det finns två andra drivrutiner i dropdown menyn, men dessa ger oändlig stor latency.. det kanske är det som är felet i ditt fall..

Postat

Aight, ska testa den varianten så fort som möjligt. Tack så mycket!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.